ایجاد ارتباط بین اسیدپاشی با طرح امر به معروف اقدامی در جهت نیل به اهداف دشمنان است

10:34 - 06 آبان 1393
کد خبر: ۱۲۹۴۶
دسته بندی: حقوق و قضا ، عمومی
خبرگزاری میزان: نایب اول کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس با اعلام خبر پیگیری مستمر و موفق دستگاه قضایی و امنیتی کشور برای شناسایی عوامل حوادث اسیدپاشی اخیر از مردم خواست که با سعه صدر و حفظ همبستگی مانع از تحقق اهداف دشمنان شوند.

: نایب اول کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس با اعلام خبر پیگیری مستمر و موفق دستگاه قضایی و امنیتی کشور برای شناسایی عوامل حوادث اسیدپاشی اخیر از مردم خواست که با سعه صدر و حفظ همبستگی مانع از تحقق اهداف دشمنان شوند.

حمیدرضا طباطبایی در گفت و گو با خبرنگار حقوقی میزان وقوع حوادث اسیدپاشی اخیر را بی‌ارتباط به تصویب طرح امر به معروف و نهی از منکر در مجلس دانست و اظهارکرد: ارتباط دادن این اقدام جنایتکارانه با طرح امر به معروف و نهی از منکر اقدامی ناشایست است و افرادی که این موضوع را مطرح کرده و برای سیاسی جلوه دادن هر اقدامی در کشور به نفع دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تلاش می‌کنند.

نماینده مردم نایین، خور و بیابانک در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه مسئولان اهتمام ویژه‌ای نسبت به برگرداندن آرامش در کشور دارند، اذعان کرد: اقدامات اخیر اسیدپاشان موضوع کم‌اهمیتی نیست چراکه در پی آن حس ناامنی در کشور ایجاد شده است بنابراین برای ممانعت از گسترش موارد مشابه و تکرار این قبیل جرایم باید عوامل این اقدام مجرمانه به سرعت شناسایی و مجازات شوند.

عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان‌ ولایت مجلس با اعلام اینکه مسئولان در دستگاه قضایی، امنیتی و مجلس شورای اسلامی به طور جدی پیگیر این موضوع هستند مردم را به سعه صدر و حفظ همبستگی برای مقابله با طرح دشمنان در جهت ایجاد ناامنی و هرج و مرج در کشور دعوت کرد.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *