رکود در بازار مسکن باعث افزایش تعطیلی آژانس‌های املاک شد

10:26 - 06 آبان 1393
کد خبر: ۱۲۹۴۲
دسته بندی: اقتصاد ، عمومی
خبرگزاری میزان: رئیس اتحادیه صنف مشاوران املاک تهران با بیان اینکه تا پایان پاییز افزایش قیمت نخواهیم داشت گفت: بخشی از مشاوران املاک که مستاجر هستند و درآمدی برای اجاره بها ندارند به دلیل اینکه در بازار مسکن رکود ایجاد شده است انصراف داده اند.

: رئیس اتحادیه صنف مشاوران املاک تهران با بیان اینکه تا پایان پاییز افزایش قیمت نخواهیم داشت گفت: بخشی از مشاوران املاک که مستاجر هستند و درآمدی برای اجاره بها ندارند به دلیل اینکه در بازار مسکن رکود ایجاد شده است انصراف داده اند.

به گزارش میزان، حسام عقبائی بیان اینکه پیش بینی میشود امسال شاهد افزایش حجم معاملات باشیم، افزود: امید داریم حجم معاملات در سال 93سیر صعودی داشته باشد.

وی با بیان اینکه امسال تا پایان پاییز افزایش قیمت نخواهیم داشت، اظهار کرد: تعداد قرارداد های مباینه نامه در مهر سال گذشته 9 هزار و 677 قرار داد بوده که این تعداد در مهر امسال به 14 هزارو 50 قرار داد در شهر تهران افزایش پیدا کرد.

رئیس کمیسیون تخصصی املاک اتاق اصناف ایران در ادامه اضافه کرد: در مهر 92 تعداد قرار داد های اجاره در شهر تهران 15 هزارو 209 تعداد بود که این تعداد در مهر امسال به 14 هزارو 922 قرار داد رسید.

عقبائی با اشاره به اینکه تعداد انصرافی های مشاوران املاکی که دارای جواز هستند افزایش پیدا کرده افزود: بخشی از مشاوران املاک که مستاجر هستند و درآمدی برای اجاره بها ندارند به دلیل اینکه در بازار مسکن رکود ایاد شده است انصراف داده اند.

وی تصریح کرد: امسال به همان تعداد از مشاوران املاکی که انصراف دادند، ورودی مشاورین املاک داشتیم و تعداد انصرافی ها با ورودی هایمان تعریبا برابر است.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *