حضور پنجشنبه معلمان در مدارس با در نظر گرفتن اضافه‌کاری است

9:58 - 06 آبان 1393
کد خبر: ۱۲۹۲۹
دسته بندی: جامعه ، عمومی
خبرگزاری میزان: معاون ابتدایی وزیر آموزش و پرورش، درباره اجرای طرح غنی‌سازی فعالیت‌های یادگیری در 2هزار مدرسه کشور گفت: معلمان در این روز تعطیل هستند اما می توانند به صورت داوطلبانه و با در نظر گرفتن اضافه کار در مدارس حاضر شوند.

: معاون ابتدایی وزیر آموزش و پرورش، درباره اجرای طرح غنی‌سازی فعالیت‌های یادگیری در 2هزار مدرسه کشور گفت: معلمان در این روز تعطیل هستند اما می توانند به صورت داوطلبانه و با در نظر گرفتن اضافه کار در مدارس حاضر شوند.

محمد دیمه ور در گفت‌و‌گو با خبرنگار اجتماعی میزان، درباره فعالیت معلمان در روز پنج‌شنبه اظهار کرد: معلمان در این روز تعطیل هستند و نوع فعالیت دانش‌آموزان با برنامه ریزی مدیر مدرسه انجام می‌شود.

وی با بیان این مطلب که حضور معلم در مدارس بستگی به نوع فعالیت مدرسه خواهد داشت، تصریح کرد: معلمان به صورت داوطلب می توانند در روزهای پنج شنبه در مراکز آموزشی حضور داشته باشند، بنابراین این حضور اجباری نیست.

معاون ابتدایی وزیر آموزش و پرورش،در ادامه افزود: با توجه به نوع فعالیت معلمان و میزان حضورشان در روز پنج شنبه اضافه کاری برای آنها در نظر گرفته می‌شود. به عبارتی افرادی که به عنوان داوطلبانه برای فعالیت روزهای پنج شنبه شرکت می کنند حق الزحمه دریافت خواهند کرد.

دیمه ور در خاتمه گفت: اجرای طرح غنی‌سازی فعالیت‌های یادگیری در روز پنج شنبه به صورت آزمایشی انجام می‌شود و مدرسه ای که بنا است این طرح در آن اجرایی شود می تواند از معلم پرورشی یا دیگر همکارانی استفاده کنند که در آموزش و پرورش مشغول به کار هستند.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *