سالخوردگان درزندان های آمریکا زندگی طاقت فرسایی دارند

9:48 - 06 آبان 1393
کد خبر: ۱۲۹۲۴
دسته بندی: مجله حقوقی ، عمومی
خبرگزاری میزان: اگر به وضعیت جسمانی زندانیان در آمریکا توجه کنیم می بینیم که برخی از زندانیان در زندان های آمریکا نمی توانند از پله ها بالا بروند، شماری نمی توانند لباسهایشان را تن کنند برخی از آنها نمی توانند موهایشان را شانه کنند.

:اگر به وضعیت جسمانی زندانیان در آمریکا توجه کنیم می بینیم که برخی از زندانیان در زندان های آمریکا نمی توانند از پله ها بالا بروند، شماری نمی توانند لباسهایشان را تن کنند برخی از آنها نمی توانند موهایشان را شانه کنند.
به گزارش به نقل از تارنمای فرانسوی زبان " آلترناتیو اینترناسیونال" با اعلام این مطلب افزود: حتی برخی از آنها قدرت شناسایی ندارند و گوش هایشان دیگر نمی شنود.
بنابر این گزارش، این بخش از زندانیان به دلیل اینکه زمان آزادیشان هنوز فرا نرسیده و باید دوره محاکمه خود را سپری کنند باید با این شرایط در زندان ها ادامه محکومیت بدهند.
البته شماری از این زندانیان به حبس ابد محکوم هستند و با توجه به شرایط بدنی شان نمی توانند برای جامعه خطری داشته باشند ولی بی توجهی مقامات دولتی آمریکا و دستگاه قضایی این کشور به گونه ای است که این زندانیان سالخورده و پیر از دو جنسیت در زندان به زندگی سخت و دشوار خود ادامه دهند.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *