اخراج کارکنان شرکت هواپیمایی نفت ایران صحت ندارد

16:59 - 05 آبان 1393
کد خبر: ۱۲۸۹۰
دسته بندی: اقتصاد ، صمت و کشاورزی
خبرگزاری میزان: معاون وزیر نفت در امور حقوقی و مجلس گفت: انتقال این شرکت هواپیمایی از خوزستان و اخراج کارکنان آن صحت ندارد.

: معاون وزیر نفت در امور حقوقی و مجلس گفت: انتقال این شرکت هواپیمایی از خوزستان و اخراج کارکنان آن صحت ندارد.

به گزارش میزان، شجاع‌الدین بازرگانی، به دغدغه اخیر برخی از نمایندگان استان خوزستان درباره خبر انتقال شرکت هواپیمای نفت از این استان اشاره و تأکید کرد: خبر انتقال هواپیمایی نفت به خارج از استان خوزستان رد می‌شود و براساس‌ نامه رسمی رییس هیئت‌مدیره هواپیمایی نفت چنین برنامه‌ای بطور کل وجود ندارد.

معاون وزیر نفت یادآوری کرد: این شرکت چند سال پیش خصوصی شده است و هم‌اکنون ارتباط سازمانی و تشکیلاتی با وزارت نفت ندارد و در اختیار صندوق بازنشستگی کارکنان صنعت نفت است.

بازرگانی با بیان این‌که این مساله دغدغه نمایندگان است، افزود: موضوع بیان‌شده از مسئولان شرکت هواپیمایی نفت پیگیری شد؛ که در پاسخ مسئولان بصورت مکتوب اعلام کردند خبر انتقال شرکت هواپیمایی نفت از خوزستان و اخراج کارکنان آن صحت ندارد.

معاون امور حقوقی و مجلس تصریح کرد: انتظار می‌رود نمایندگان به این نکته قانونی و حقوقی توجه کنند که صندوق بازنشستگی یک نهاد مستقل از وزارت نفت است.

وی گفت: این موضوع بیش از آن که واقعیت باشد ناشی سوء تفاهمهاست، زیرا مسئولان این شرکت در تلاش هستند ناوگان خود را گسترش دهند تا بعنوان یک ایرلاین در خطوط پروازی کشور حضور سازنده داشته باشند؛ بنابراین مردم شریف خوزستان همچون گذشته از مزیتهای این شرکت بهره‌مند هستند.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *