تکذیب خبر روزنامه محلی نسل فردا

14:50 - 05 آبان 1393
کد خبر: ۱۲۸۶۶
دسته بندی: حقوق و قضا ، عمومی
خبرگزاری میزان:دفتر سخنگوی قوه قضاییه خبر روزنامه محلی «نسل فردا» را تکذیب کرد.

:دفتر سخنگوی قوه قضاییه خبر روزنامه محلی «نسل فردا» را تکذیب کرد.

به گزارش به نقل از دفتر سخنگوی قوه قضائیه، پیرو سفر معاون اول قوه قضائیه، حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژیه به استان اصفهان به منظور بررسی آخرین وضعیت پرونده اسید پاشی و پیگیری اقدامات دستگاه های مسؤول، شب گذشته، ایشان طی مصاحبه ای با رسانه ها در اصفهان، آخرین وضعیت این پرونده را تشریح نمود. لکن متاسفانه، روزنامه محلی "نسل فردا" در انعکاس این مصاحبه یک خبر کاملاً دروغ و یک خبر ناقص در روزنامه دوشنبه مورخ 5/8/93 درج نموده بود که از سوی مسؤولین مربوطه در دست پیگیری می باشد.
- خبر اول: «محسنی اژیه با بیان این که تا پرونده ی اسیدپاشی اصفهان به نتیجه نرسد، در اصفهان خواهم ماند، اعلام کرد: ...» حال آن که ایشان در مصاحبه ی خود گفته بودند که اگر لازم باشد، من مجدداً و بارها به اصفهان خواهم آمد.
- خبر دوم: «محسنی اژیه که به عنوان مسئول رسیدگی به پرونده ی اسیدپاشی به اصفهان سفر کرده، بیان داشت متهم شاید از استان اصفهان خارج شده است» که این خبر هم ناقص درج شده است؛ چرا که ایشان در پاسخ به خبرنگاری که سؤال کرد ممکن است متهم از استان خارج شده باشد، گفتند: «احتمال دارد خارج شده باشد و احتمال هم دارد خارج نشده باشد».
دفتر سخنگوی قوه قضائیه در پایان آورده است: از همه رسانه هایی که با دقت این مصاحبه را پوشش دادند، تشکر می شود.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *