ملت ایران تمام قد در برابر آمریکا خواهد ایستاد

14:15 - 05 آبان 1393
کد خبر: ۱۲۸۵۳
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
خبرگزاری میزان : رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: امروز پیام شهدا به ما مقاومت وایستادگی در برابر دشمنان اسلام و انقلاب است.

: رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: امروز پیام شهدا به ما مقاومت وایستادگی در برابر دشمنان اسلام و انقلاب است.

به گزارش ، سرتیپ بسیجی محمدرضا نقدی ظهر امروز و در مراسم تشعییع و تدفین سه شهید گمنام در میدان 15 خرداد تهران با اشاره به ماه عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع)خاطرنشان کرد: شهدا در زیارت عاشورایی که برای اباعبدالله (ع) زمزمه می کردند، صداقت داشته و هیچ گاه میدان نبرد با دشمن را خالی نکردند همانطور که مولایشان، حسین ابن علی (ع) و یاران باوفایش جان خود را سخاوتمندانه در راه خدا تقدیم کردند.

وی افزود: امروز در میدان 15 خرداد جمع شده ایم که یادآور نهضت امام خمینی (ره) و قیام 15 خرداد42 است که شهدای آن واقعه، به دست دژخیمان رژیم پلید پهلوی مظلومانه به شهادت رسیدند.

سردار نقدی ادامه داد: در 15 خرداد، جوانان غیور و مومن همین بازار تهران، وقتی برای دفاع از اسلام خود را مکلف یافتند، لحظه ای درنگ نکرده و با دست خالی به میدان آمدند.

رییس سازمان بسیج مستضعفین خاطرنشان کرد: هفده سال پس از این واقعه و همزمان با پیروزی نهضت اسلامی، ابرقدرت های شرق و غرب عالم دست به دست هم دادند تا انتقام این انقلاب ضد استکباری را از ملت ما بگیرند اما بازهم جوانانی باغیرت و شجاع با امکاناتی ناچیز در برابر دشمن تا دندان مسلح به تجهیزات نظامی مدرن به میدان آمده و عزت ،عظمت و امنیت و آرامش را به ما هدیه کردند.

جانشین فرمانده کل سپاه در امر بسیج، خواست شهدا از بازاریان را اینگونه تشریح کرد: شهدا زیرباران گلوله و موشک نگذاشتند نمازشان لحظه ای به تاخیر بیافتد، امروز آن ها از بازاریان می خواهند وقت نماز، بازار تعطیل شود و نماز اول وقت با شکوه برگزار شود.

وی ادامه داد: شهدا بر توان، ظرفیت ها و استعداد درونی خود تکیه کردند و دست نیاز به هیچ قدرت مادی دراز نکردند و امروز پیامشان این است که مبادا بازار ما آن طور شود که به جای تولیدات و کالای های ایرانی پر از محصولات و کالای خارجی باشد.

سردار نقدی مطالبه امروز ولایت را تکیه بر توان و ظرفیت های داخلی دانسته و تصریح کرد: آن روز فرمان ولایت حضور در معرکه و ایستادگی بود که مردم ما با لبیک به فرمان ولی امر خود، با همه وجودشان به میدان آمدند و جبهه ها را خالی نگذاشتند و امروز فرمان ولایت توجه به اقتصاد مقاومتی است و ساخت و استحکام نظام است که نقش اصلی بر عهده بازار است.

وی مطالبه دیگر ولایت را مقابله و ایستادگی در مقابل هجمه گسترده فرهنگی و رسانه ای استکبار دانست و افزود: مبادا در مقابل هجمه فرهنگی و عملیات روانی دشمن عرصه را واگذار کنیم و فرهنگ منحط غربی را پذیرفته و در مقابل آن منفعل باشیم.

رییس سازمان بسیج مستضعفین در پایان گفت: ملت پرورش یافته در مکتب حسینی ما امروز مصمم است راه شهدا را ادامه دهد و به رغم همه توطئه ها و تحریم هایی که دشمن ایجاد می کند، نخواهد توانست ملت را از راه و عقیده خود باز دارد و آن ها بدانند که این مردم تا آخرین نفس و تماما قد در برابر آمریکا خواهد ایستاد و تا آزادی فلسطین و رفع ظلم نظام استکبار، از پا نخواهد نشست.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *