متهم‌کردن دولت به بی‌صداقتی در انتخاب وزیر کذب محض است

13:07 - 05 آبان 1393
کد خبر: ۱۲۸۳۲
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
خبرگزاری میزان: معاون امور تقنینی معاونت پارلمانی ریاست جمهوری با بیان اینکه متهم کردن دولت به اینکه آقای نیلی را معرفی کرده تا رای اعتماد نگیرد کذب محض است، افزود: کسانی که به دولت تهمت می زنند باید سریعتر توبه کنند تا کارشان به قیامت نکشد.

 : معاون امور تقنینی معاونت پارلمانی ریاست جمهوری با بیان اینکه متهم کردن دولت به اینکه آقای نیلی را معرفی کرده تا رای اعتماد نگیرد کذب محض است، افزود: کسانی که به دولت تهمت می زنند باید سریعتر توبه کنند تا کارشان به قیامت نکشد.

محمد رضا خباز در گفت و گو با خبرنگار سیاسی میزان درباره اینکه برخی از کارشناسان  و نمایندگان مجلس دولت را به بی صداقتی در انتخاب وزیر متهم کرده اند، اظهار کرد: کسانی که اینگونه ناروا و بی پروا به دولت تهمت می زنند، زودتر باید توبه کنند تا کارشان به قیامت نکشد.

وی افزود: در پروسه معرفی وزیران پیشنهادی از سوی دولت، شخصی که به عنوان وزیر پیشنهادی معرفی می شود، باید در زمان رای اعتماد برنامه جامع خود را ارائه دهند، بنابراین آقایان که پیشاپیش نظر می دهند، در صدد نیت خوانی هستند.

معاون امور تقنینی معاونت پارلمانی ریاست جمهوری با بیان اینکه به هیچ عنوان رای نیاوردن وزیر پیشنهادی به نفع دولت نیست، تصریح کرد: کدام دولت است که مایل باشد وزیرش در مجلس و پارلمان رای اعتماد نگیرد.

وی یادآوری کرد: به طور قطع با رای نیاوردن وزیر پیشنهادی برنامه های دولت به تاخیر می افتد و مشکلاتی در کار دولت ایجاد خواهد شد.

خباز با تاکید بر اینکه انتقاد و  کلام  اسلوبی دارد، خاطر نشان کرد: بر چه اساسی این اتهامات ناروا را به دولت می زنند، چون هر دولتی که در راس کار است سعی می کند برنامه های خود را اجرایی کند نه اینکه چوب لا چرخ توسعه خودش بگذارد.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *