قیمت نفت تا یک ماه آینده افزایش نمی یابد

12:22 - 05 آبان 1393
کد خبر: ۱۲۸۱۹
دسته بندی: اقتصاد ، صمت و کشاورزی
خبرگزاری میزان: مدیر امور بین الملل شرکت ملی نفت ایران خبر داد: پیش بینی ها حاکی است که قیمت نفت خام طی یک ماه آینده نوسان زیادی نخواهد داشت و تقریبا در همین سطح کنونی باقی می ماند.

: مدیر امور بین الملل شرکت ملی نفت ایران اعلام کرد: پیش بینی ها حاکی است که قیمت نفت خام طی یک ماه آینده نوسان زیادی نخواهد داشت و تقریبا در همین سطح کنونی باقی می ماند.

به گزارش میزان، سید محسن قمصری با بیان این که یکی از دلایل سقوط قیمت نفت از ماه جولای تا کنون تحلیل های نشریات تخصصی و موسسات فعال در بازار نفت است، اظهار کرد: پیش بینی های نادرست برخی موسسات تحلیلگر انرژی در زمینه تحلیل،‌ آمار و اطلاعات مربوط به رشد اقتصادی جهانی و رشد تقاضا برای نفت بویژه IEA سبب کاهش قیمت نفت شد، بعنوان نمونه تا پیش از ماه جولای پیش بینی آنها از نرخ رشد اقتصاد ٤,١ درصد بود اما پس از آن این نرخ را ٣.٨ درصد عنوان کرد.

مدیر امور بین الملل شرکت ملی نفت ایران اعلام کرد: پیش بینی ها حاکیست که قیمت نفت خام طی یک ماه آینده نوسان زیادی نخواهد داشت و تقریبا در همین سطح کنونی باقی می ماند.

وی در این زمینه گفت: خوشبینانه ترین پیش بینی در زمینه تغییرات قیمت نفت خام اینست که کاهش قیمت بیش از این ادامه نمی یابد.

قمصری تصریح کرد: اما بدیهی است کسی انتظار برگشت بازار به قیمت های قبلی را در شرایط حاضر ندارد.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *