پرونده شکایت نمایندگان از عملکرد هیئت رئیسه مجلس مختومه شد/ شاکیان قانع شدند

14:37 - 29 تير 1393
کد خبر: ۱۲۶۷
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
رئیس کمیسیون تدوین آئین‌نامه داخلی مجلس با اشاره به برگزاری نشست مشترک نواب رئیس مجلس، کمیسیون تدوین و شکایت‌کنندگان از هیات رئیسه گفت: شاکیان در نهایت پس از توضیحات باهنر و ابوترابی‌فرد قانع شدند و پرونده این شکایت مختومه شد.

پرونده شکایت نمایندگان از عملکرد هیئت رئیسه مجلس مختومه شد/ شاکیان قانع شدندبه گزارش ، عزت الله یوسفیان ملا از برگزاری نشست مشترک کمیسیون تدوین آئین‌نامه داخلی مجلس با نواب رئیس مجلس و روسای کمیسیون های تخصصی خبر داد و گفت: این نشست امروز یکشنبه 29 تیر با هدف بررسی شکایت تعدادی از نمایندگان درباره روند بررسی استیضاح و سئوال نمایندگان از وزرای دولت و عملکرد هیئت رئیسه در این زمینه برگزار شد.

نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس ادامه داد: براساس ماده 26 آئین‌نامه داخلی مجلس نشست امروز با هدف بررسی عملکرد هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی درخصوص نحوه بررسی طرح‌های استیضاح و سئوالات نمایندگان در صحن مجلس برگزار شد که در این نشست شکایت نمایندگان مجلس قرائت شد و محمدرضا باهنر و محمد حسن ابوترابی فرد توضیحاتی را درباره روند اجرای سئوالات و استیضاح از وزیران دولت ارائه کردند.

رئیس کمیسیون تدوین آئین‌نامه داخلی مجلس با اعلام اینکه نمایندگان شکایت‌کننده از هیئت رئیسه در نشست امروز عصر از توضیحات نواب رئیس مجلس درباره روند اجرای استیضاح و سوال از وزریران قانع شدند، گفت: با قانع شدن این افراد پرونده شکایت مطروحه در کمیسیون مختومه شد.

به گزارش ، هفته گذشته 100 نماینده مجلس از هیأت رئیسه به دلیل عملکردش در اعلام وصول سئوال نمایندگان از وزیران و طرح‌‌های استیضاح وزیران، شکایت کرده بودند.

پیشتر نایب رئیس دوم کمیسیون اصل نود مجلس در گفتگو با میزان از بررسی شکایت 100نماینده از هیئت رئیسه مجلس در جلسه عصر امروز کمیسیون اصل نود خبر داد.

فاطمه رهبر تاکید کرد: تصمیم نهایی درباره شکایت نمایندگان از عملکرد هیئت رئیسه مجلس، پس از بررسی دقیق در کمیسیون گرفته می‌شود.

 

 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *