"پاداش" با اعمال اصلاحات اکران میشود

12:26 - 04 آبان 1393
کد خبر: ۱۲۶۶۳
دسته بندی: صفحه نخست ، عمومی
خبرگزاری میزان: مهدی کریمی تهیه کننده "پاداش" گفت: تمامی اصلاحات با نظر شورای پروانه نمایش و نظارت کمال تبریزی انجام شد و انشاا.. فیلم به زودی روی پرده خواهد رفت.

: مهدی کریمی تهیه کننده "پاداش" گفت: تمامی اصلاحات با نظر شورای پروانه نمایش و نظارت کمال تبریزی انجام شد و انشاا.. فیلم به زودی روی پرده خواهد رفت.

به گزارش مهدی کریمی تهیه کننده "چ" درباره تازه ترین برنامه هایش برای تولید فیلم گفت: حدودا هفت تا هشت سالی درگیر پروژه "چ" بودیم و همین باعث شد سراغ دیگر پروژه ها نرویم. قصد تولید کاری به نام "بازداشت" را داریم که منتظریم شرایط تولید آن فراهم شود.

وی ادامه داد: "بازداشت" فیلمنامه ای با محوریت آسیب شناسی معضلات کودکان و نوجوانان دارد و غلامرضا رمضانی آن را کارگردانی میکند

کریمی که شش سال پیش یک کمدی به نام "پاداش" را تولید کرده بود اما بلحاظ مضمونی و خط قرمزهای وارده به اثر نتوانست مجوز اکران بگیرد ادامه داد: تمامی اصلاحات با نظر شورای پروانه نمایش و نظارت کمال تبریزی انجام شد و انشاا.. فیلم به زودی روی پرده خواهد رفت.

امیدواریم "پاداش" با اعمال اصلاحات روی پرده برود

تهیه کننده "رنگ خدا" افزود: ما از نیمه دوم سال 92 تلاشمان را برای تعدیل "پاداش" و گرفتن پروانه نمایش آن آغاز کردیم. در آن دوره یک سری پیشرفت هم حاصل شد. در دولت جدید هم با نظارت شورای پروانه نمایش این حذف و تعدیلات ادامه یافت بلکه به نسخه ای مناسب اکران برسیم.

مهدی کریمی درباره اینکه آیا تعدیل "پاداش" با نظارت کارگردان اثر انجام شده یا نه به میزان گفت: تمامی اصلاحات با نظر شورای پروانه نمایش و نظارت کمال تبریزی انجام شد و انشاا.. فیلم به زودی روی پرده خواهد رفت.

سست بودن بار دراماتیک
به گزارش "پاداش" از جمله آثار کمدی کمال تبریزی است که داستان دگردیسی شخصیتی بلحاظ مذهبی بی قید(با بازی حسن معجونی) را حین انجام مناسک حج به تصویر می کشد.

نمایشهای خصوصی این فیلم با انتقاد مخاطبان و منتقدان مواجه شد و بسیاری سست بودن بار دراماتیک اثر و بخصوص عدم شخصیت پردازی درست کاراکتر اصلی را مهمترین نقطه ضعف فیلم قلمداد کردند.

حال باید منتظر ماند و دید آیا اصلاحات وارده به فیلم و حذف و تعدیلهای وارده به آن نسخه شسته رفته و بسامان تری را آفریده است یا اینکه فقط گافهای خط قرمزی فیلم حذف شده است.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *