رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

برگزاری مراسم تشییع و تدفین شهدای گمنام در بازار تهران با حضور دادستان کل کشور

10:27 - 04 آبان 1393
کد خبر: ۱۲۶۱۷
خبرگزاری میزان: قائم مقام سازمان بسیج اصناف کشور از برگزاری مراسم تشییع و تدفین شهدای گمنام در بازار تهران با حضور دادستان کشور خبر داد.

: قائم مقام سازمان بسیج اصناف کشور از برگزاری مراسم تشییع و تدفین شهدای گمنام در بازار تهران با حضور دادستان کل کشور خبر داد و گفت: قبل از برگزاری تدفین پیکرهای پاک شهدا، سردار نقدی مسئول سازمان بسیج مستضعفین سخنران این مراسم است.

غلامرضا حسن‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی میزان، درباره مراسم تشییع و تدفین شهدای گمنام در بازار تهران اظهار کرد: مراسم وادع با سه تن از شهدای گمنام شامگاه امشب چهارم آبان، مصادف با اول محرم، بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد سید عزیز الله بازار بزرگ تهران برگزار می‌شود.

وی در ادامه با بیان این مطلب که  ساعت 9 صبح دوشنبه، پنجم آبان، مصادف با دوم محرم، نیز مراسم تشییع و تدفین شهدا از مسجد سید عزیزالله بازار تهران به سمت میدان 15خرداد آغاز خواهد شد، ادامه داد: این مراسم با اقامه نماز ظهر و عصر به پایان خواهد رسید.

قائم مقام سازمان بسیج اصناف کشور با بیان این مطلب که قبل از برگزاری مراسم تدفین پیکرهای پاک شهدا، سردار محمدرضا نقدی، مسئول سازمان بسیج مستضعفین سخنران این مراسم است، گفت: همچنین حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی، دادستان کل کشور اقامه نماز این مراسم را برعهده دارد.

حسن‌پوردرباره مشخصات این سه شهید اظهار کرد: پیکرهای مطهر این شهدا پس از28 سال از منطقه عملیاتی مجنون، 26 سال منطقه عملیاتی فاو و 22 ساله از حاج عمران، در تفحص کمیته جستجوی مفقودان ستاد کل نیروهای مسلح کشف شده است.

به گفته وی در این مراسم مقامات کشوری، لشگری،سپاه، مقامات انتظامی، بسیج و قضات کشور دعوت هستند.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *