سه شنبه اعلام نتایج تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دولتی

9:19 - 04 آبان 1393
کد خبر: ۱۲۵۹۶
دسته بندی: جامعه ، عمومی
خبرگزاری میزان: رئیس سازمان سنجش کشور گفت: نتایج تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی دولتی، سه شنبه؛ 6 آبان اعلام خواهد شد.

: رئیس سازمان سنجش کشور گفت: نتایج تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی دولتی، سه شنبه 6 آبان اعلام خواهد شد.

حسین توکلی در گفت‌و‌گو با خبرنگار اجتماعی میزان، درباره زمان اعلام ظرفیت تکمیلی کارشناسی ارشد اظهار کرد: داوطلبانی برای تکمیل ظرفیت مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی دولتی ثبت نام کرده اند، 6 آبان می توانند نتایج را سایت سازمان سنجش کشور مشاهده کنند.

وی در ادامه با بیان این مطلب که براساس اعلام دانشگاه ها ظرفیت خالی در این مقطع تحصیلی و رشته های جدید در سال تحصیلی 93-94 مشخص شده است، تصریح کرد: اطلاعات به دست آمده نشان داد 25 هزارو 25 نفر می توانند بعد از مشخص شدن نتایج تکمیل ظرفیت وارد دانشگاه های دولتی شوند.

رئیس سازمان سنجش کشور با اشاره به این مطلب که در حال حاضر آمار دقیقی از رشته هایی که بیشترین پذیرش دانشجو در روند تکمیل ظرفیت مقطع کارشناسی ارشد را داشته اند نداریم، خاطرنشان کرد: در این خصوص 63 هزارو 93 نفر برای ورود به دانشگاه های دولتی در نیمه دوم سال تحصیلی جاری ثبت نام و انتخاب رشته کرده اند که می توانندروز سه شنبه با مراجعه به نشانی اینترنتی این سازمان از پذیرش یا عدم قبولی خود برای ورود به دانشگاه ها و مراکز آموزش دولتی در مقطع کارشناسی ارشد مطلع شوند.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *