بابلسر بیشترین فوتی ناشی از گاز گرفتگی را داشت

8:41 - 04 آبان 1393
کد خبر: ۱۲۵۸۳
دسته بندی: مجله حقوقی ، عمومی
خبرگزاری میزان: مدیرکل پزشکی قانونی مازندران گفت: شهرستان های بابلسر 3 ، بهشهر 2 و گلوگاه 1 مورد فوتی ناشی از مسمومیت با گاز را در شش ماه اول سال جاری در استان مازندران به خود اختصاص دادند.

: مدیرکل پزشکی قانونی مازندران گفت: شهرستان های بابلسر 3 ، بهشهر  2 و گلوگاه 1 مورد  فوتی ناشی از مسمومیت با گاز را  در شش ماه اول سال جاری در استان مازندران به خود اختصاص دادند.
کاهش 23 درصدی گازگرفتگی در سال گذشته
علی عباسی در گفت و گو با خبرنگارحقوقی میزان با اشاره به این مطلب افزود: در سال گذشته نیز تعداد 10 نفر ( شش مرد و چهار زن ) بر اثر مسمومیت با گاز جان باخته اند که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال (91) قبل 23درصد کاهش داشت.
وی یادآور شد: با توجه به اینکه مرگ ناشی از مسمومیت با گاز مونواکسید کربن عمدتا در نیمه دوم سال به دلیل استفاده از وسایل گرمایشی افزایش می یابد لذا به هموطنان توصیه میشود ضمن استفاده از وسایل گرمازا ، به توصیه های ایمنی در خصوص سالم بودن و استفاده صحیح از وسایل گرمایش و مسیر خروجی گاز مونواکسید کربن اطمینان حاصل نمایند.
افزایش گازگرفتگی در شش ماهه امسال
عباسی خاطرنشان کرد: در شش ماهه امسال 6 نفر (پنج مرد و یک زن) بر اثر مسمومیت با گاز مونواکسیدکربن جان خود را از دست دادند که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل افزایش 200 درصدی داشت.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *