رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

قوه قضاییه با رسانه‌های شایعه‌ساز در موضوع اسیدپاشی اصفهان برخورد کند

19:04 - 03 آبان 1393
کد خبر: ۱۲۵۷۶
دسته بندی: سیاست ، عمومی
خبرگزاری میزان: عضو هیئت رئیسه خبرگان رهبری گفت: قوه قضاییه با رسانه‌های شایعه‌ساز در موضوع اسیدپاشی اصفهان برخورد کند.

: عضو هیئت رئیسه خبرگان رهبری گفت: قوه قضاییه با رسانه‌های شایعه‌ساز در موضوع اسیدپاشی اصفهان برخورد کند.


به گزارش ، آیت‌الله سید احمد خاتمی بعد ظهر امروز در مراسم یادواره شهدای روحانی شهرستان شازند، اظهار داشت: متأسفانه حادثه اسیدپاشی در اصفهان بهانه را به دست عده‌ای فرصت طلب داد تا با دروغ پردازی و طرح مباحث جهت‌دار در رسانه‌ها این حادثه شرم‌آور را به امر به معروف و نهی از منکر ارتباط دهند، در حالی که این حرکت‌ها فقط کار تبلیغی اردوی دشمن بوده و دستگاه قضایی باید با جدیت با عاملان آن برخورد کند.

وی تصریح کرد: امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اسلامی ایران از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، اما برای اجرایی شدن آن دست به چنین حرکاتی نزده و نخواهد زد.

امام جمعه موقت تهران در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه بیان کرد: اگر امروز ایران اسلامی در برابر توطئه‌های چندین و چند ساله دشمنان ایستادگی کرده است، به خاطر جاری و ساری بودن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است.

خاتمی، فرهنگ شهادت را نعمتی برای ایران اسلامی دانست و ادامه داد: امروز ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه یک ضرورت است که باید به آن پرداخته شود.

وی در ادامه با اشاره به نقش روحانیت در جامعه گفت: روحانیون نقش و جایگاه ویژه‌ای در جامعه دارند و باید به درستی نقش خود در جامعه ایفا کنند.

عضو هیئت رئیسه خبرنگاران رهبری تأکید کرد: در صحنه جنگ تحمیلی این روحانیان بودند که از یک سو نیروی معنوی را در بین رزمندگان تزریق کرده و از سوی دیگر خود همچون رزمندگان در برابر دشمنان ایستادگی کردند که تقدیم 4 هزار و 500 شهید روحانی بیانگر این مهم است.

خاتمی در پایان عنوان کرد: امروز دشمنان به دنبال این هستند که بین مردم و روحانیون فاصله ایجاد کنند، در حالی که مردم بر خلاف صحبت‌های منافقان با روحانیت عجین بوده و همچنان قدردان روحانیت هستند.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *