رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

جریمه میلیاردی برای قاچاقچی نقره در خوی

14:20 - 03 آبان 1393
کد خبر: ۱۲۵۳۳
دسته بندی: حقوق و قضا ، عمومی
خبرگزاری میزان: مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی از صدور محکومیت 2 میلیارد ریالی برای قاچاقچی نقره در خوی خبر داد.


: مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی از صدور محکومیت 2 میلیارد ریالی برای قاچاقچی نقره در خوی خبر داد.

به گزارش محمد اقوامی مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی گفت: طی روزهای گذشته به چند پرونده مهم تخلفاتی در تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی رسیدگی شد که پرونده مربوط به قاچاق نقره مهم‌ترین آنها بوده است.
وی با اشاره به این پرونده قاچاق تصریح کرد: از یک دستگاه خودرو،‌ 100 کیلوگرم نقره آب شده قاچاق کشف و پرونده‌ای در این رابطه تشکیل شد.
اقوامی با اشاره به رسیدگی به این پرونده در شعبه ویژه رسیدگی به جرائم قاچاق کالا و ارز در تعزیرات حکومتی خوی،‌ گفت: میزان محکومیت صادر شده برای متهم این پرونده 2 میلیارد و 13 میلیون و 41 هزار ریال بوده است.
وی همچنین از رسیدگی به پرونده کم‌فروشی مربوط به یکی از فروشندگان گاز مایع در میاندوآب خبر داد و افزود: با رسیدگی به این پرونده متهم به پرداخت بیش از 392 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی همچنین به پرونده‌ای در خصوص قاچاق کالا در میاندوآب اشاره کرد و افزود:‌ با رسیدگی به این پرونده با توجه به دفاعیات بلا وجه متهم، علاوه بر ضبط کالا متهم به پرداخت 295 میلیون ریال جریمه نقدی به نفع دولت محکوم شد.
وی همچنین با اشاره به گزارش سازمان صنعت،‌ معدن و تجارت آذربایجان غربی در خصوص عرضه خارج از شبکه مواد غذایی در یک واحد صنفی در ارومیه،‌ گفت: با رسیدگی به این پرونده در تعزیرات حکومتی ارومیه،‌ متهم به پرداخت بیش از 150 میلیون ریال میلیون ریال جریمه نقدی به نفع دولت محکوم شد.
اقوامی رسیدگی به این پرونده‌ها را در راستای حمایت از کار و سرمایه داخلی عنوان کرد و افزود: بر این اساس رسیدگی سریع به پرونده‌های تخلفاتی در رأس مأموریت‌های کارکنان این اداره کل قرار گرفته است.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *