اعزام 60 پزشک و متخصص به کربلا از 7آبان‌/ ارسال 10 تن دارو برای ارائه خدمات در ایام محرم

12:28 - 03 آبان 1393
کد خبر: ۱۲۴۹۹
خبرگزاری میزان: معاون عتبات عالیات مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر از اعزام ۶۰ پزشک و متخصص به کربلای معلی در ایام محرم خبر داد و گفت: همچنین به منظور ارائه خدمات بهتر 10 تن دارو نیز ارسال شده است.

: معاون عتبات عالیات مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر از اعزام ۶۰ پزشک و متخصص به کربلای معلی در ایام محرم خبر داد و گفت: همچنین به منظور ارائه خدمات بهتر 10 تن دارو نیز ارسال شده است.

علی حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی میزان درباره تمهیدات هلال احمر برای ایام محرم اظهار کرد: همزمان با تاسوعا و عاشورا 2 تیم پزشکی متشکل از ۶۰ پزشک و متخصص شامل، متخصصان قلب، داخلی، بیماری‌های عفونی، طب اورژانس و پزشکان عمومی که آخر هفته جاری به کربلا اعزام  می شوند، همچنین امدادگران زن و مرد، خدمات مورد نیاز را به زائران ارائه می‌دهند.

وی به نحوه تامین دارو در این ایام اشاره کرد و افزود: 10 تن دارو از یک ماه قبل به عتبات ارسال شده است و می توان گفت با ذخیره داروهای ارسالی، هیچ مشکلی در این زمینه نخواهیم داشت.

 معاون عتبات عالیات مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر در ادامه با بیان این مطلب که تیم پزشکی 7 آبان‌ به عتبات عالیات اعزام می‌شوند، افزود: کادر درمانی تا 14 آبان‌ماه در بین الحرمین مستقر خواهند شد. در حقیقت خدمات درمانی تنها شامل زائران ایرانی نمی‌شود بلکه زائران سایر کشورها نیز در این ایام تحت پوشش درمانی قرار می‌گیرند.

 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *