تخصیص اعتبار برای حل مشکلات مرکز پزشکی قانونی شرق تهران

12:16 - 03 آبان 1393
کد خبر: ۱۲۴۹۴
دسته بندی: حقوق و قضا ، عمومی
خبرگزاری میزان: احمد شجاعی طی بازدید از مرکز پزشکی قانونی شرق تهران گفت: سازمان پزشکی قانونی استان تهران با تخصیص اعتبار در جهت رفع نقایص پزشکی قانونی واحد شرق تهران تلاش خواهد کرد.


: احمد شجاعی طی بازدید از مرکز پزشکی قانونی شرق تهران گفت: سازمان پزشکی قانونی استان تهران با تخصیص اعتبار در جهت رفع نقایص پزشکی قانونی واحد شرق تهران تلاش خواهد کرد.

به گزارش ، احمد شجاعی رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور به همراه معاون پزشکی و آزمایشگاهی و معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی این سازمان صبح امروز از مرکز پزشکی قانونی شرق تهران بازدید بعمل آورد.

بر اساس این گزارش در این بازدید شجاعی به همراه مهدوی و فروزش از بخش‌های مختلف مرکز پزشکی قانونی شرق تهران بازدید بعمل آورده و با کارکنان آن واحد دیدار و گفت وگو کردند.

شجاعی در این بازدید بر ضرورت رفع مشکلات مطرح شده از سوی کارکنان این مرکز تاکید کرد و افزود: مشکلات و کمبودهای مطرح شده را اولویت‌بندی کرده و با تخصیص اعتبار در جهت رفع این نقایص تلاش خواهیم کرد.

گفتنی است، طی این بازدید نازپرور مدیر کل پزشکی قانونی استان تهران گزارشی از روند عملکرد این مرکز ارائه داد، همچنین میرجلیلی رئیس این مرکز نیز به تشریح مشکلات موجود و وضعیت نیروهای فعال در بخش‌های مختلف و آمار مراجعان به این مرکز پرداخت.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *