رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

ابلاغ برنامه ویژه ارائه مشاوره برای اولیاء به مدارس اصفهان برای رفع نگرانی‌های موجود

12:09 - 02 آبان 1393
کد خبر: ۱۲۴۱۲
دسته بندی: جامعه ، عمومی
خبرگزاری میزان: کارشناس مسئول امور زنان آموزش و پرورش استان اصفهان، با اشاره به غیبت برخی دانش آموزان از مدارس به دلیل نگرانی خانواده ها در زمینه حادثه اسیدپاشی، از ابلاغ برنامه ویژه ارائه مشاوره برای اولیاء به مدارس اصفهان برای رفع نگرانی‌های موجود خبر داد.

: کارشناس مسئول امور زنان آموزش و پرورش استان اصفهان، با اشاره به غیبت برخی دانش آموزان از مدارس به دلیل نگرانی خانواده ها در زمینه حادثه اسیدپاشی، از ابلاغ برنامه ویژه ارائه مشاوره برای اولیاء به مدارس اصفهان برای رفع نگرانی‌های موجود خبر داد.

عزت شهریاری در گفت‌و‌گو با خبرنگار اجتماعی میزان، در رابطه با جو ناشی از وقوع حوادث اخیر مربوط به اسید پاشی در اصفهان اظهار کرد: با شنیدن این خبر از برخی مدارس بازدید کرده و متوجه نگرانی دانش‌آموزان شدیم، پس از آن با مشاوره بانوان به دستگاه قضایی استان اصفهان رفته و مراتب نگرانی خود را به آطلاع مسئولان رساندیم.

وی با اذعان به این مطلب که رئیس قوه قضاییه استان اصفهان به شهروندان این اطمینان را داده است که امنیت دوبار در این شهر حاکم شده است، بیان کرد: نیروی نظامی و امنیتی کشور در صدد پی‌گیری و شناسایی عوامل بروز این حادثه دلخراش هستند.

کارشناس امور زنان آموزش و پرورش استان اصفهان با تاکید بر اینکه این عمل موجب تعطیلی مدارس نشده ولی برخی از دانش‌آموزان غیبت داشته اند، تصریح کرد: جو عادی نیست و  این اتفاق اثرات نامطلوبی بر حالت و شرایط روحی و روانی دانش‌آموزان گذاشته است که به دنبال آن غیبت دانش‌آموزان در مدارس احساس می‌شود.

شهریاری در خاتمه خاطرنشان کرد: از طرف حراست کل آموزش و پرورش به مدیران برنامه ای جهت ارائه مشاوره برای اولیاء در مدارس ابلاغ شده تا کمی از دغدغه های اولیاءکاسته شود.

 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *