برخورد با اراذل و اوباش و مخلان امنیت و آسایش مردم

11:43 - 02 آبان 1393
کد خبر: ۱۲۴۰۷
دسته بندی: حقوق و قضا ، عمومی
خبرگزاری میزان: رئیس کل دادگاه های عمومی و انقلاب تهران برخورد با اراذل و اوباش و مخلان امنیت وآسایش مردم را مورد تاکید قرار داد.

: رئیس کل دادگاه های عمومی و انقلاب تهران برخورد با اراذل و اوباش و مخلان امنیت وآسایش مردم را مورد تاکید قرار داد.

به گزارش خبرنگار حقوقی میزان، عباس پوریانی در بازدید از مجتمع قضایی شهید مطهری (ره) گفت: آراء خوب و باز دارنده از سوی دادگاهها می تواند به عنوان اقدامی پیشگیرانه در وقوع جرایم نقش سازنده ای را ایفا کند.

وی افزود: قضات در نظام اسلامی انسانهای متقی و خود ساخته ای هستند که ارتباط مستقیم با جان و مال و ناموس مردم دارند.

پوریانی فشار کاری مضاعف به همکاران قضایی و اداری به دلیل ورودی رو به رشد پرونده ها به شعب و کمبود نیروی انسانی کارآمد در شهر تهران را از مهم ترین دغدغه های دادگستری در ارائه خدمت شایسته به مردم عنوان و اظهار امیدواری کرد: مسئولین ذیربط بتوانند نسبت به برطرف نمودن این مشکل تصمیمات سازنده ای را اتخاذ کنند.


وی ادامه داد: محاکم تهران در حال حاضر 30 شعبه فعال بدون کادر قضایی دارد که باید با اهتمام جدی مسئولین نسبت به رفع خلاء موجود که در سطح محاکم تهران احساس می شود فرصت خدمت گزاری بهتر به مردم و رفع اطاله دادرسی را فراهم آوریم.


رئیس کل دادگاه های عمومی و انقلاب تهران همچنین در دیدار با معاون دادستان ناحیه 18 تهران افزود: نشست های منظم بین همکاران دادسرا و محاکم می تواند در جهت هماهنگی بهتر و رفع اختلافات در نظرات حقوقی و صدور احکام متقن بسیار سازنده و بالطبع موجب آرامش در جامعه شود.


براساس این گزارش، در پایان این بازدید از ده نفر از همکاران قضایی و اداری تقدیر بعمل آمد.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *