در دهه فجر ۴۵۰۰ واحد مسکن مهر افتتاح می‌شود

20:40 - 29 دی 1394
کد خبر: ۱۲۳۹۷۳
دسته بندی: اقتصاد ، عمومی
مدیرعامل شرکت عمران پردیس در بازدید روزانه از مسکن مهر گفت: ۴۵۰۰ واحد مسکن مهر در دهه فجر افتتاح می‌شود.
به گزارش ، حسین رجب صلاحی در راستای تکمیل پروژه های مسکن مهر و با توجه به نزدیک شدن به تاریخ افتتاح حدود 4500 واحد در ایام الله دهه مبارک فجر در شهر جدید پردیس به صورت روزانه از پروژه های مذکور با حضور هیئت مدیره، معاونین و مدیران بازدید بعمل می آید.
 
وی پیش تر  با اشاره به بازدید شبانه از پروژه‌های مسکن مهر به تسنیم گفته بود: با توجه به اهمیت تکمیل واحدهای مسکن مهر، مجبوریم در برخی پروژه‌ها به‌صورت شبانه‌روزی کار کرده و شبانه از آنها بازدید کنیم.
 
وی با اشاره به این‌که از پیشرفت زون‌های مختلف مسکن مهر کوزو، راه‌های دسترسی، واحدهای تجاری و تونل بازدید شد، افزود:‌ ساخت مخزن اصلی پروژه‌های مسکن مهر فاز 11 (کوزو) به اتمام رسیده، ضمن آن‌که در بخش ساخت خط انتقال آب به مخزن شماره 3 نیز اقدامات خوبی صورت گرفته است. طول این خط لوله انتقال آب 3.5 کیلومتر بوده که 1.5 کیلومتر آن لوله 600 میلی متری فولادی کار شده است.
 
وی با تاکید بر این‌که در حال تامین مابقی لوله‌ها هستیم، تاکید کرد: آسفالت تونل غربی فاز 11 به اتمام رسیده و زیرسازی تونل شرقی نیز تمام شده است.
 
مدیرعامل شرکت عمران پردیس تاکید کرد:‌تمام تلاش خود را به کار بسته‌ایم تا بتوانیم پروژه‌های مسکن مهر را با تمام امکانات زیربنایی و روبنایی تحویل متقاضیان دهیم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *