قطعنامه سازمان ملل در راستای اهداف خاص سیاسی است

10:46 - 02 آبان 1393
کد خبر: ۱۲۳۹۷
دسته بندی: سیاست
خبرگزاری میزان: نمایندگی کشورمان در سازمان ملل گفت: جمهوری اسلامی ایران رویکرد بلندمدت و اقدامات بسیاری را در راستای حفاظت از حقوق انسانی مردم ایران بر اساس تعهدات ملی و بین المللی خود اتخاذ کرده است.

: نمایندگی کشورمان در سازمان ملل گفت: جمهوری اسلامی ایران رویکرد بلندمدت و اقدامات بسیاری را در راستای حفاظت از حقوق انسانی مردم ایران بر اساس تعهدات ملی و بین المللی خود اتخاذ کرده است.

به گزارش ، عضو نمایندگی کشورمان در سازمان ملل درنشست کمیته سوم مجمع عمومی در پاسخ به گزارش دبیرکل این سازمان درباره وضعیت حقوق بشر در ایران افزود: گزارش اخیر دبیرکل براساس قطعنامه ای غیر عادلانه و در راستای اهداف خاص سیاسی تعداد معدودی از کشورها تهیه شده است.

وی تاکید کرد: گزارش منتشره، نظرات و پاسخ‌های کتبی ارائه شده از کشورایران را مورد توجه قرار نداده و کاملا مشخص است که گزارش مربوطه تحت تاثیر منابعی ناشناس و غیر قابل اعتماد تهیه شده و این امر بی اعتباری روزافزون این گزارش را در پی داشته است.

عضو نمایندگی کشورمان همچنین گفت: ظرف یکسال گذشته دولت ایران اقدامات چشمگیری در ارتقاء سطح دسترسی همه اقشار جامعه به اینترنت و بهتر کردن وضعیت آن بعمل آورده و آزادی های فردی و آزادی بیان تا آنجاکه نقض کننده اصول و مبانی استقلال، آزادی، وحدت ملی و شریعت اسلام نباشند مورد احترام کامل خواهد بود.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *