484 میلیارد ریال اعتبار برای مقابله با گرد و غبار و حفاظت از تالاب‌ها

0:02 - 02 آبان 1393
کد خبر: ۱۲۳۸۷
دسته بندی: جامعه ، عمومی
خبرگزاری میزان: با تصمیم هیئت وزیران مبلغ 484 میلیارد ریال برای مقابله با گرد و غبار و خشکسالی وحفاظت از تالاب ها و دریاچه های کشور به سازمان حفاظت محیط زیست اختصاص یافت.
: با تصمیم هیئت وزیران مبلغ 484  میلیارد ریال برای مقابله با گرد و غبار و خشکسالی وحفاظت از تالاب ها و دریاچه های کشور به سازمان حفاظت محیط زیست اختصاص یافت.

به گزارش ، هیئت وزیران در جلسه 23 مهرماه به پیشنهاد معاون برنامه ریزی ونظارت راهبردی رئیس جمهوری و به استناد اصل 138 قانون اساسی موافقت کرد مبلغ 484 میلیارد ریال به صورت تملک دارایی هایی سرمایه ای و مبلغ 66 میلیارد ریال به صورت هزینه ای از محل منابع ماده 12 قانون تشکیل سازمان مدیریت بحران کشور وماده 10 قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت به نسبت مساوی موضوع بند ش ماده 224 قانون برنامه پنجم توسعه برای مقابله با روند فزاینده و شدت وقوع پدیده هایی نظیر گرد وغبار و خشکسالی وحفاظت از تالاب ها و دریاچه های کشور و احیاء و پایش آن در اختیار سازمان حفاظت محیط زیست قرار گیرد تا طبق قوانین ومقررات مربوط هزینه شود.

بر اساس این مصوبه سازمان حفاظت محیط زیست موظف شد گزارش نحوه هزینه اعتبار یاد شده را در مقاطع زمانی سه ماهه به معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهوری ارائه کند.

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *