خاطرات مهدی سلطانی از «درمسیر زاینده رود» تا «مدینه» در شبکه مستند

12:21 - 29 تير 1393
کد خبر: ۱۲۳۸
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
خبرگزاری میزان: خاطرات مهدی سلطانی از «درمسیر زاینده رود» تا «مدینه» در قالب برنامه «پشت ماه» به تهیه کنندگی محمد هوشمند از شبکه مستند پخش می‌شود.

 

به گزارش ، پشت صحنه ساخت مجموعه «در مسیر زاینده رود» ساخته حسن فتحی که در رمضان سال 1389 از شبکه یک سیما پخش شد، در این قسمت از این برنامه که دوشنبه 30 تیرماه،ساعت 19 از شبکه مستند پخش می شود، به تصویر کشیده می‌شود و اسماعیل عفیفه تهیه کننده ، حسن فتحی کارگردان این مجموعه و بازیگران این سریال همچون حسین محجوب ، مهدی سلطانی و اشکان خطیبی از خاطرات ساخت این مجموعه خواهند گفت.
«درمسیرزاینده رود» با بازی مهدی سلطانی، حسین محجوب، مهرانه مهین‌ترابی، اشکان خطیبی ،بهنوش طباطبایی، پردیس افکاری و… داستان زندگی جوان فوتبالیستی به نام مهران سارنگ است که برای قرارداد با یک باشگاه اصفهانی به این شهر می‌رود و ناخواسته جوانی اصفهانی به نام مسعود مصیب را به قتل می‌رساند.
شبکه مستند،‌ با انتخاب 25 سریال رمضانی از بین 40 سریال سال‌های اخیر در گفتگو با تهیه‌کننده، کارگردان و بازیگران آنها سراغ پشت پرده این آثار در برنامه «پشت ماه» رفته است.
«صاحب‌دلان»، «اغما»،‌ «ملکوت»، «او یک فرشته بود»، «خانه به دوش» و «مثل هیچکس» از جمله این 25 سریال هستند و قرار است پشت صحنه سریال های رمضان امسال همچون «مدینه» نیز در قالب این برنامه پخش شود.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *