ادامه بررسی طرح «حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر» در مجلس

13:10 - 01 آبان 1393
کد خبر: ۱۲۳۶۲
دسته بندی: سیاست
خبرگزاری میزان: ادامه بررسی طرح حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر و بررسی سوال نماینده فلاورجان از «علی ربیعی» وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از مهمترین دستور کارهای نمایندگان در جلسات علنی هفته آینده است.

: ادامه بررسی طرح حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر و بررسی  از مهمترین دستور کارهای نمایندگان در جلسات علنی هفته آینده است.

به گزارش ، نمایندگان مجلس شورای اسلامی هفته آینده طبق روال مرسوم روزهای یکشنبه، سه شنبه و چهارشنبه جلسه علنی خواهند داشت و در این جلسات طرح ها و لوایح وصول شده را مورد بررسی قرار می دهند.

ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون مشترک در مورد طرح حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر و نیز گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد لایحه اصلاح قانون مالیات های مستقیم و اصلاحات بعدی آن در دستور کار نمایندگان قرار دارد.

طرح اصلاح قانون تعاونی نمودن تولید و یکپارچه شدن اراضی در حوزه عمل شرکتهای تعاونی روستایی، طرح حمایت از احداث ، تجهیز، نوسازی و مدیریت مساجد کشور و پیگیری امور نمازخانه ها، طرح الزام سازمان تأمین اجتماعی به برقراری مستمری بازنشستگان مشمول قانون بازنشستگی پیش از موعد کارکنان دولت مصوب 1386بر اساس دوسال آخر بیمه پردازی سنوات ارفاقی آنان از دیگر طرحهایی است که نمایندگان هفته آینده مورد بررسی قرار خواهند داد.

لایحه اجازه مشارکت جمهوری اسلامی ایران در افزایش سرمایه دور پنجم بانک توسعه اسلامی،طرح حمایت از صنعت برق کشور، طرح جامع جمعیت و تعالی خانواده ،طرح اصلاح بند (ج) ماده (178) قانون برنامه پنجساله پنجم توسعه جمهوری اسلامی ایران و اصلاح بند (ز) ماده (44) قانون برنامه پنج ساله پنجم توسعه جمهوری اسلامی ایران از دیگر طرحها و لوایح اعلام شده برای بررسی در جلسات علنی هفته آینده است.

لایحه چگونگی تشکیل و نحوه رسیدگی هیات های انضباطی نیروهای مسلح، طرح دائمی شدن قانون اصلاح قانون بیمه اجباری مسوولیت مدنی دارندگان وسایل نقلیه موتوری زمینی در مقابل شخص ثالث،لایحه تاسیس صندوق بیمه همگانی حوادث طبیعی، طرح جلوگیری از پرداخت دموراژ (خسارت تاخیر) به کشتی ها، طرح اصلاح تبصره (1) ماده (69) قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت، طرح الحاق یک تبصره به قانون احداث پروژه های عمرانی بخش راه و ترابری از طریق مشارکت بانکها و سایر منابع مالی و پولی کشور نیز در دتسور کار نمایندگان است.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *