رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

استفاده از تجربیات بازنشستگان نقش موثری در پیشرفت امور قضایی دارد

11:16 - 01 آبان 1393
کد خبر: ۱۲۳۴۰
دسته بندی: حقوق و قضا ، عمومی
خبرگزاری میزان: رییس کل دادگستری استان قزوین گفت: با توجه به اینکه بازنشستگان دارای تجربیات بسیاری در حوزه قضایی هستند، استفاده از تجربیات بازنشستگان نقش موثری در پیشرفت امور قضایی دارد.

: رییس کل دادگستری استان قزوین گفت: با توجه به اینکه بازنشستگان دارای تجربیات بسیاری در حوزه قضایی هستند، استفاده از تجربیات بازنشستگان نقش موثری در پیشرفت امور قضایی دارد.

به گزارش گروه حقوقی ، جمال انصاری در مراسم تجلیل از بازنشستگان دادگستری که با حضور مسئولان دادگستری این استان برگزاری شد، اظهار کرد: بازنشستگان به موضوعات و برخوردار از علوم مختلف و دارای تجربه طولانی چه در بخش اداری و قضایی هستند.

وی گفت: در واقع این جمع را افرادی تشکیل می‌دهند که عمر موثر خود را در این مسیر با فراز و نشیب و با تلاطم مصروف خدمت کردید.

رییس کل دادگستری استان قزوین اذعان داشت: بخش‌های زیادی از مشکلات بازنشستگان مربوط به نیازمندی بازنشستگان است که ضرورت دارد توجه جدی به این موضوع صورت گیرد که تحقق بخش عمده‌ای از این نیاز‌ها منوط به اقدامات حاکمیتی است.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم دست اندرکاران موثر و دخیل در تصمیم گیری، راهکاری را اتخاذ کنند تا در کاهش مشکلات بازنشستگان موثر واقع شود البته در استان نیز گام‌هایی برداشته شده که اگرچه این گام‌ها حداقلی است ولی با تکیه بر وسع و توان خود به آن رسیده‌اید.

وی عنوان کرد: برای بازدهی و تأثیرگذاری بیشتر در این وضعیت نیازمند مشارکت شما و صرف زمان بیشتری هستیم، قطع یقین به هر میزان که مجموعه‌های بازنشستگان مانند کانون بازنشستگان بتواند، برخورداری نسبی داشته باشد به‌‌ همان میزان نیز سطح حمایت‌ها نیز تغییر پبدا کرده و کمک‌ها توسعه پیدا خواهد کرد.

انصاری افزود: دادگستری نیز خود را مکلف می‌داند تا جایی که می‌تواند از امکانات عادی، فوق العاده، جذبی، تحدیدی و فعال برای رفع مشکلات بازنشستگان استفاده کند و من نیز به عنوان مسئول استانی این تشکیلات وظیفه دارم از همه شما تشکر کرده و به شما اظهار ادب داشته باشم و از نواقص، خلاء‌ها، کمبود‌ها و برای آنچه که برای شما می‌شد و انجام نگرفته؛ عذرخواهی می‌کنم.

وی تصریح کرد: امیدوارم با اندیشه‌ها و کمک و محوریت شما در کنار تلاش من و همکارانم، توانمندی‌های شما به تدریج ارتقاء یابد.

رییس کل دادگستری استان قزوین یادآورشد: امید که این فرصت‌های ذی قیمت برای ما و شما مهیا باشد تا روش‌های تجلیلی و تکریمی تا با شرایط حداقلی هم برگزار شود تا ما بتوانیم از تجربیات شما عزیزان بهره ببریم.

بر اساس این گزارش، در پایان این مراسم از بازنشستگان اداری و قضایی دادگستری استان تجلیل به عمل آمد.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *