مبلغان دینی حرکات دشمن در فضای مجازی را رصد کنند

11:22 - 30 مهر 1393
کد خبر: ۱۲۱۹۶
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
خبرگزاری میزان: حجت‌الاسلام طائب در همایش مبلغان عاشورایی در قم اظهار کرد: باید برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن خصوصاً از طریق فضای مجازی مردم را به سمت سبک زندگی دینی سوق دهیم.

: حجت‌الاسلام طائب در همایش مبلغان عاشورایی در قم اظهار کرد: باید برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن خصوصاً از طریق فضای مجازی مردم را به سمت سبک زندگی دینی سوق دهیم.

به گزارش : حجت‌الاسلام مهدی ورود مبلغان به جبهه جنگ نرم را مهمترین اولویت تبلیغ دانست و گفت: امروز دشمن در عرصه جنگ نرم با بیشترین ابزار و مخرب‌ترین محتوای فرهنگی و اخلاقی برای از بین بردن دین اسلام پا به میدان گذاشته است‌ و تنها راه خلاصی از این تهاجم بهره مندی مردم از دستورات و معارف دینی است.

به گزارش میزان به نقل از "نسیم" دشمنان با بهره گیری از عمق نفوذ فضای مجازی به وسیله موبایل که امروز به عنوان پیشرفته‌ترین ابزار تهاجم فرهنگی مورد استفاده دشمن است در خانه، مدرسه، محیط کار و مسجد نیز به افکار جوانان نفوذ می کند.

رئیس قرارگاه عمار جنگ فرهنگی را بسیار سخت تر از جنگ نظامی دانست و گفت: در این جنگ چون آتش بر روی مردم نمی بارد عمق خسارات آن را درک نمی کنند، باید برای مقابله با این جنگ ویرانگر مردم را به سبک زندگی دینی سوق دهیم چرا که کشورهای غربی سبک زندگی غیردینی را برای جوامع اسلامی تشریح می‌کنند، اما مردم ایران اسلامی باید با تکیه بر ایمان و تقوای خود در برابر تهاجم دشمن ایستادگی کنند.

طائب ادامه داد: وظیفه روحانیون و مبلغان نسبت به این تهاجم این است که در عرصه جنگ نرم دشمن را رصد کنند، دشمنان امروز از راه‌های مختلف و جذاب برای تخریب افکار جوانان و نوجوانان استفاده می کنند و وظیفه مبلغان هدایت مردم به سمت تعالی است، چرا که مردم نباید هویت اسلام و شیعی خود را فراموش کنند و با تقویت ریشه‌ها و آرمان‌های نظام اسلامی برای مقابله با استکبار و رسیدن به اهداف اسلام تلاش کنند.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *