پیگیر طر‌ح‌های اجرایی خواهم بود/ مردم زنجان عاشق مکتب ولایت هستند

11:12 - 30 مهر 1393
کد خبر: ۱۲۱۹۰
دسته بندی: سیاست ، عمومی
خبرگزاری میزان: رییس‌جمهور در بدو ورود به استان زنجان گفت: در این سفر پیگیر طرح‌های اجرایی از مسئولان خواهم بود.

: رییس‌جمهور در بدو ورود به استان زنجان گفت: در این سفر پیگیر طرح‌های اجرایی از مسئولان خواهم بود.

به گزارش گروه سیاسی ، حجت‌الاسلام حسن روحانی رییس‌جمهور کشورمان روز چهارشنبه در جریان سفر به استان زنجان در فرودگاه زنجان در جمع خبرنگاران اظهارکرد: در این سفر طرح‌هایی را که قرار است در مدت فعالیت این دولت در استان اجرایی شود، با مسئولان استانی در میان خواهم گذاشت.

روحانی گفت: در این سفر ضمن بهره‌مندی از نقطه نظرات مردم و مسئولان محلی، پیشرفت کارها را در ماه‌هایی که از فعالیت این دولت می‌گذرد، مرور خواهیم کرد.

رییس‌جمهور در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه مردم عزیز و بزرگوار زنجان به عنوان عاشقان مکتب ولایت به ویژه حضرت اباعبدالله الحسین و مراسم عزاداری با شکوه آنها همواره مورد تجلیل ملت ایران هستند، اظهارکرد: همچنین بسیار خوشحالم که این سفر به استان زنجان در آستانه فرارسیدن ماه مبارک محرم انجام می شود و عطر حسینی امسال ابتدا از این استان به مشام ما می رسد.

روحانی تصریح کرد: امیدوارم ملت ایران در سایه ولایت و تحت نظر ائمه(ع) اطهار به راه استقلال و توسعه خود ادامه دهند و همه بزرگان و مردانی که برای استقرار و تعالی انقلاب و اجرای برنامه‌های نظام جمهوری اسلامی ایران تلاش کرده‌اند از جمله حضرت آیت‎الله مهدوی کنی از سرداران بزرگ این صحنه که دیروز به دیار حق شتافت و دیگر بزرگانی که از دنیا رفته و یا شهید شده‌اند مشمول رحمت خداوند باشند.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *