دیدار کی‌روش و کادر فنی تیم امید ایرادی ندارد/ فکر نمی‌کنم فعلاً آزادی مسقف شود

3:00 - 25 دی 1394
کد خبر: ۱۲۱۷۳۹
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: اگر کی‌روش و کادر فنی تیم امید در قطر با هم دیدار داشته باشند مشکلی وجود نخواهد داشت.
در مورد شروع خوب تیم امید در مسابقات انتخابی المپیک اظهار داشت: تیم امید شروع خوبی در این مسابقات داشت و امیدوارم تا قهرمانی همین روند را ادامه بدهند.

وی ضمن بیان این مسئله که روز 8 بهمن نشست کنفدراسیون فوتبال آسیا در قطر برگزار می‌شود در پاسخ به این پرسش که آیا خبر دارد کی‌روش و کادر فنی تیم امید در قطر با هم دیدار داشته‌اند یا خیر، خاطرنشان کرد: از این موضوع اطلاعی ندارم اما اگر هم با هم دیداری داشته باشند مشکلی وجود نخواهد داشت.

رئیس فدراسیون فوتبال درباره اینکه دوباره شنیده شده قرار است جواد نکونام به عنوان دستیار کارلوس کی‌روش معرفی شود هم گفت: صحبت‌هایی در این خصوص داشتیم البته نکونام فعلاً به قطر رفته و باید کی‌روش نظر نهایی را رو او بدهد.

کفاشیان در مورد حمایت مالی وزارت ورزش و جوانان از باشگاه‌های لیگ برتری کشور عنوان کرد: باید همینطور باشد نه تنها باشگاه‌های آسیایی بلکه دیگر باشگاه‌ها هم باید از سوی وزارت ورزش و جوانان حمایت شوند.

وی در خصوص اینکه آیا بالاخره با حمایت دولت طبقه دوم ورزشگاه آزادی مسقف می‌شود یا خیر هم اظهار داشت: فکر نمی‌کنم فعلاً چنین اتفاقی رخ بدهد چون دولت پول ندارد البته هر زمانی که بودجه برسد این کار را با کمال میل انجام می‌دهیم.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *