رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

از قطار تجاوز و روابط نا مشروع در بی بی سی فارسی/ بازیگر فراری هم در رسانه ملکه انگلیس دوام نیاورد!

16:31 - 23 دی 1394
کد خبر: ۱۲۱۱۹۱
برخی از منابع خبری علت برکناری صادق صبا را افتادن تشت رسوائی بی بی سی فارسی در پی فساد اخلاقی و تجاوز در بین مدیران و مجریان این شبکه سلطنتی عنوان می کنند.
گزارش میزان از یک خانه فحشا/ بی بی سیبه گزارش گروه فضای مجازی میزان به نقل از اتاق خبر 24، "رزیتا لطفی، سردبیر خبر تلویزیون و رادیوی بی‌بی‌سی فارسی به عنوان رئیس جدید بخش فارسی بی‌بی‌سی انتخاب شده است و به زودی جای صادق صبا را می‌گیرد." پس از انتشار این خبر برخی از منابع علت برکناری صادق صبا را حواشی به وجود آمده از فسادهای اخلاقی وی عنوان کردند.

در ادامه به گوشه کوچکی از فسادهای اخلاقی که در بی بی سی فارسی رخ داده می پردازیم:

تجاوز ص.ص به پ.ق

 انتشار گسترده خبر تجاوز صادق صبا به پ.ق یکی از مجریان زن بخش فارسی شبکه بی بی سی در سال 1390 رسوایی بزرگی را برای این شبکه به بار آورد.

 وسعت انتشار خبر تجاوز صبا به مجری زن شبکه تحت مدیریتش، و همچنین سكوت سنگين هر دو که در اين ماجرا تا آنجا پيش رفت كه علاوه بر رسانه های وابسته به منافقین، سلطنت طلب‌ها و دیگر جریانات معارض، روزنامه دولتی "گاردین" (Guardian) و دیگر مطبوعات خارجی، مجبور به انتشار اين خبر شدند و خبر دادند كه اين مجری زن از شبكه بی بی سی حذف شده است.

تجاوز ص.ص به ن.ک

رقصیدن صادق صبا در آخر ویژه برنامه نوروزی فقط با یک نفر و آن هم "ن.ک" که در پی آن و پس از گذشت چند ماه قرار دادن "ن.ک" در برنامه نوبت شما به عنوان جایگزین "پ.الف"، نه تنها در پشت پرده بلکه در جلوی دوربین، گذاره "طعمه جدید صادق صبا" را تقویت کرد که این موضوع از دید رسانه‌ها مخفی نماند.

گزارش میزان از قطار تجاوز و روابط نا مشروع در بی بی سی فارسی/ بازیگر فراری هم در رسانه ملکه انگلیس دوام نیاورد!

دیری نگذشت که خبر تجاوز صادق صبا به "ن.ک" باعث شد تا وی پس از مدتی که اجرای برنامه نوبت شما به او واگذار شده بود، مجبور به خداحافظی با بی بی سی فارسی شد و دومین قربانی زن صادق صبا به دفتر بیروت این شبکه در لبنان منتقل شود.

تجاوز س.ف به ف.ت

در همین راستا پس از قرار گرفتن خبر تجاوز "س.الف" مجری پیشین برنامه نوبت شما به یکی دیگر از مجریان زن بی بی سی فارسی به نام "ف.ت" که از محبوبیت در بین مخاطبان این شبکه برخوردار بود، بر روی خروجی برخی سایت های خبری، این اردلان بود که با اخراج از نوبت شما و جای گرفتن در رادیو فارسی بی بی سی برگ دیگری از مناسبات غیراخلاقی و فحشاء در بی بی سی فارسی را رقم زد.
 

رابطه ن.غ با م و ح.م و ب.الف


سریال رسوایی اخلاقی در شبکه تحت مدیریت صادق صبا به مجریان افغانی این شبکه هم کشیده شد. افشاگری یک منبع افغانی از  فساد اخلاقی "ن.غ" طی سال های 2005 تا 2007  میلادی که دوره‌های آموزشی را تحت نظر بی‌بی‌سی در کابل، ‌ترکیه و لندن می‌گذرانده، با افرادی به نام‌های مهرداد، حسین مزاری و بهروز آفاق (عنصر بهایی که تعدادی از کارکنان بی بی سی فارسی را بهایی کرد) روابط غیراخلاقی برقرار کرد.


این رسوایی موجب جدایی همسر "ن.غ" مجری زن افغانی از وی شد. منابع خبری علت این جدایی را افراط در روابط ناسالم و غیر اخلاقی ناجیه با شماری از کارکنان شبکه بی‌بی‌سی فارسی اعلام کردند.

رابطه بازیگر فراری با مجری بی بی سی


"ز.الف" بازیگر ایرانی که انتشار فیلم رسوایی اخلاقی او در اینترنت باعث شد تا به صورت غیرقانونی از کشور خارج شود، چند ماهی به عنوان خبرنگار رسمی شبکه بی‌بی‌سی فارسی در این شبکه فعالیت داشت. تنها چند هفته پس از فعالیت او در بی‌بی‌سی فارسی خبری مبنی بر رابطه پنهانی وی با یکی از مجریان این شبکه و همچنین انتشار تصویری از وی و کوهنورد در یک پارتی شبانه، "ز.الف" را نیز به جمع قربانیان جنسی بی‌بی‌سی فارسی روانه کرد تا پس از مدت کوتاهی با بی بی سی خداحافظی کند.
  خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *