آیت‌الله مهدوی‌کنی به مناصب دل نمی‌بست و یار صدیق ولایت فقیه بود

13:20 - 29 مهر 1393
کد خبر: ۱۲۰۴۴
خبرگزاری میزان :وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت دهم با بیان اینکه آیت الله مهدوی کنی به منصب ها در نظام انقلاب اسلامی دل نمی بست، بلکه تنها برای حفظ و صیانت از آرمان های انقلاب و رهبری حرکت می کرد، افزود: آیت االه مهدوی کنی یار صدیق رهبری و ولایت فقیه بود.

:وزیر فرهنگ و ارشاد  اسلامی دولت دهم با بیان اینکه آیت الله مهدوی کنی به منصب ها در نظام  انقلاب اسلامی  دل نمی بست، بلکه تنها برای حفظ و صیانت از آرمان های انقلاب و رهبری حرکت می کرد، افزود: آیت االه مهدوی کنی یار صدیق رهبری و ولایت فقیه بود.

سید محمد حسینی در گفت وگو با خبرنگار سیاسی میزان با بیان اینکه ایشان پس از پیروزی انقلاب همواره مناصب مهمی از جمله وزارت کشور ، نخست وزیری و امامت نماز جمعه را بر عهده داشتند ، تصریح کرد: پست ها هیچ تاثیری در شخصیت ایشان نداشت و این بزرگوار فقط در فکر تربیت و آموزش دانشجویان از جمله دانشجویان امام صادق ( ع) بود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت دهم در پایان یاد آورشد: ایشان همیشه در راه حفظ و آرمان های انقلاب ایثار کردند و در عرصه های مختلف از جمله مبارزه با رژیم طاغوت به نحو شایسته ای عمل کردند که این عملکرد یاد آور رشادت در راه امام راحل و انقلاب است.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *