رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

آیت‌الله مهدوی‌کنی مصداق بارز جهاد همه‌جانبه در خط اصیل اسلام ناب بود

11:14 - 29 مهر 1393
کد خبر: ۱۱۹۸۹
خبرگزاری میزان: حزب مؤتلفه اسلامی به مناسبت درگذشت آیت‌الله مهدوی‌کنی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: آیت‌الله مهدوی‌کنی مصداق بارز استقامت مکتبی و جهاد همه‌جانبه، در خط اصیل اسلام ناب نبوی و علوی و عاشورایی بود.

: حزب مؤتلفه اسلامی به مناسبت درگذشت آیت‌الله مهدوی‌کنی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: آیت‌الله مهدوی‌کنی مصداق بارز استقامت مکتبی و جهاد همه‌جانبه، در خط اصیل اسلام ناب نبوی و علوی و عاشورایی بود.

به گزارش گروه سیاسی ، حزب مؤتلفه اسلامی به مناسبت درگذشت آیت‌الله مهدوی‌ کنی اطلاعیه‌ای صادر کرد.

متن این اطلاعیه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

رحلت آیت بزرگ خدا، مجتهد مجاهد فی سبیل‌ الله فقیه عارف و روشن‌اندیش و عالم به زمان حضرت آیت‌الله مهدوی‌کنی ضایعه‌ای جبران‌ناپذیر است.

ایشان عالمی آینده‌نگر و ارزش‌گرا و واقع بین بود، مصداق بارز استقامت مکتبی و جهاد همه‌جانبه، در خط اصیل اسلام ناب نبوی و علوی و عاشورایی بود.

در انقلاب اسلامی نقشی محوری داشت و در نظام جمهوری اسلامی پایگاهی معتبر داشت و مورد اعتماد ویژه امام‌خمینی(ره) و امام خامنه‌ای و مراجع عظام تقلید و روحانیت اصیل و مردم شریف بود.

در مقاومت در برابر فشارهای رژیم طاغوت در زیر شکنجه‌های هولناک و سفاکانه ساواک و در برابر خطوط التقاط و انحراف و عافیت طلبی و دنیا دوستان اسطوره‌ای مثال زدنی بود.

ثابت قدمی ایشان در حدی بود که حضرت امام‌خمینی(ره) فرمودند ما به آیت‌الله مهدوی ارادت داشتیم، داریم و خواهیم داشت.

خدمات او در جامعه روحانیت مبارز و در حوزه و دانشگاه و سیاست اسلام محور فراموش‌ناشدنی است.
حزب مؤتلفه اسلامی این ثلمه بزرگ را به محضر مبارک امام عصر(عج) و نایب الامام آیت‌الله العظمی خامنه‌ای و روحانیت اسلام و خبرگان امت و خانواده آن مرحوم و امت اسلام و همه یاران او تسلیت می‌گوید و علو درجات برای ایشان و صبر و اجر برای بازماندگان از خداوند بزرگ مسالت می‌نماید و همگان را به شرکت در مراسم تجلیل و تقدیر از خدمات خالصانه این آیت حق دعوت می‌نماید.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *