رشد 10 درصدی صنعت و معدن طی سه ماه اول سال

11:07 - 29 مهر 1393
کد خبر: ۱۱۹۸۶
دسته بندی: اقتصاد ، عمومی
خبرگزاری میزان: وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: رشد 10 درصدی صنعت و معدن کشور طی سه ماهه اول سال و رشد مثبت تولیدات کالاهای منتخب طبق آمار بانک مرکزی حاکی از این است که رکود را پشت سر گذاشته‌ایم ولی هنوز با رونق اقتصادی فاصله داریم.

: وزیر صنعت ، معدن و تجارت گفت: رشد 10 درصدی صنعت و معدن کشور طی سه ماهه اول سال و رشد مثبت تولیدات کالاهای منتخب طبق آمار بانک مرکزی حاکی از این است که رکود را پشت سر گذاشته ایم ولی هنوز با رونق اقتصادی فاصله داریم.

به گزارش میزان، محمد رضا نعمت زاده در جمع بازنشستگان وزارت صنعت، معدن و تجارت افزود: بسیار علاقمندم که ازایجاد NGO های اجتماعی، آموزشی و فرهنگی توسط بازنشستگان حمایت کنم.

وی افزود:  شما بازنشستگان نباید با برون رفت از کارهای رسمی از کار منفک شوید بلکه باید جوان‌های بیشتری جایگزین شما شوند و از تجربیات شما در پیشبرد امور جامعه استفاده شود.

نعمت زاده دراین نشست که به مناسبت 25 ذی حجه روز تکریم خانواده و بازنشستگان برگزار شد، اضافه کرد: نسل جوان به کار مولد نیاز دارد و صنعت و معدن و تجارت هم که حدود یک ثلث اقتصاد ملی را تشکیل می دهد حکم پیشران را در تحولات رونق دارد و امیدواریم با کمک صنعتگران، معدنکاران و صادر کنندگان و تجار بتوانیم حرکتهای بیشتری در جهت رونق اقتصادی ایجد کنیم.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *