حضور ایران در چهل و یکمین نمایشگاه بین المللی بازرگانی بغداد

10:56 - 29 مهر 1393
کد خبر: ۱۱۹۷۷
دسته بندی: اقتصاد ، عمومی
خبرگزاری میزان: چهل و یکمین نمایشگاه بین‌المللی بغداد با حضور معاون نخست وزیر عراق و وزیر تجارت و بازرگانی این کشور آغاز به کار کرد.

: چهل و یکمین نمایشگاه بین المللی بغداد با حضور معاون نخست وزیر عراق و وزیر تجارت و بازرگانی این کشورآغاز به کار کرد.

به گزارش میزان، چهل و یکمین نمایشگاه بین المللی بغداد با حضور معاون نخست وزیر عراق ، وزیر تجارت و بازرگانی و تنی چند ازمقامات لشگری و کشوری و سفرای کشورهای خارجی عراق در محل دائمی نمایشگاه بین المللی بغداد بصورت رسمی افتتاح شد.

مشارکت پاویون جمهوری اسلامی ایران نیز در فضایی به مساحت 230 متر مربع فضای سرپوشیده و با حضور9 شرکت از گروههای کالایی شامل مواد غذایی، سیمان، خودرو و پارچه های بیمارستانی انجام شده است.

پس از برگزاری مراسم رسمی افتتاحیه ، پاویون جمهوری اسلامی ایران توسط فیاضی معاون سفیرایران در بغداد، رایزن بازرگانی سازمان توسعه تجارت ایران و هیات همراه مورد بازدید قرار گرفت .

این گزارش حاکی است چهل و یکمین نمایشگاه بین المللی بازرگانی بغداد 28 مهر ماه برابر20 اکتبر 2014 میلادی با حضور17 پاویون از کشورهای آلمان،ایران،اوکراین،اسلواکی،کامرون، سری لانکا، سودان، بلغارستان، پاکستان، کویت، سوریه،چین،سومالی، هند،انگلستان، لبنان، جمهوری چک و در مجموع با حضور500 مشارکت کننده آغاز بکار کرد.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *