بارش باران در جاده‌های 8 استان کشور

10:40 - 29 مهر 1393
کد خبر: ۱۱۹۷۰
دسته بندی: جامعه ، عمومی
خبرگزاری میزان: رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور از بارش باران در جاده ها و محورهای مواصلاتی 8 استان کشور خبر داد و گفت: سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی عادی و روان برخوردار هستند.

: رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور از بارش باران در جاده ها و محورهای مواصلاتی 8 استان کشور خبر داد و گفت:  سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی عادی و روان برخوردار هستند.

سرهنگ محمدحسین حمیدی گفت‌و گو با خبرنگار اجتماعی میزان، از بارش باران در جاده‌های 8 استان کشور خبر داد و اظهار کرد: بر اساس آخرین گزارش‌های دریافتی در محورهای استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، زنجان، چهارمحال و بختیاری، کرمانشاه، کردستان، همدان و اصفهان بارش باران گزارش شده است.

وی در ادامه با اشاره به این مطلب که سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی عادی و روان برخوردار هستند، افزود: در واقع جاده‌های مذکور لغزنده بوده و رانندگان باید احتیاطات لازم برای کاهش خطرات احتمالی در نظر گیرند.

رئیس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با اعلام شماره تلفن 88255555 از رانندگان و مسافران خواست برای اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی و نیز امداد رسانی در حوادث احتمالی با این شماره تماس بگیرند.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *