نجف آباد پیشرو در نهضت امام خمینی(ره) و از قله‌های برجسته جهاد است

10:10 - 29 مهر 1393
کد خبر: ۱۱۹۶۴
دسته بندی: سیاست ، عمومی
خبرگزاری میزان: حضرت آیت‌الله خامنه‌ای تأکید کردند: شهر نجف آباد هم به لحاظ مذهبی و هم به لحاظ انقلابی برجستگی دارد و بدون تردید این شهر یکی از قله‌های برجسته جهاد است.

: حضرت آیت‌الله خامنه‌ای تأکید کردند: شهر نجف آباد هم به لحاظ مذهبی و هم به لحاظ انقلابی برجستگی دارد و بدون تردید این شهر یکی از قله‌های برجسته جهاد است.

به گزارش گروه سیاسی به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، صبح امروز (سه شنبه ۲۹ مهر ماه) متن بیانات حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار دست اندرکاران کنگره ملی سرداران و ۲۵۰۰ شهید شهرستان نجف آباد که در تاریخ ۱۳۹۲/۴/۱۰ برگزار شده بود، در این کنگره منتشر شد.

حضرت آیت الله خامنه‌ای در این دیدار، نجف آباد را یکی از پیش‌روترین شهرستان ها در استقبال از نهضت حضرت امام خمینی(ره) خواندند و با اشاره به حضور یکپارچه مردم مؤمن و معتقد این شهر در صحنه‌های مبارزه برای پیروزی انقلاب اسلامی و همچنین دفاع مقدس 8 ساله، تأکید کردند: شهر نجف آباد هم به لحاظ مذهبی و هم به لحاظ انقلابی برجستگی دارد و بدون تردید این شهر یکی از قله‌های برجسته جهاد است.

رهبر انقلاب با تجلیل از احیاء و بزرگداشت خوب و هوشمندانه یاد شهدای گرانقدر نجف آباد، به یکی از بازدیدهای خود در دوران دفاع مقدس از لشکر هشت نجف در خوزستان نیز اشاره کردند و آمادگی، روحیه بسیار بالا و نظم و ترتیب رزمندگان این لشکر را کم نظیر خواندند.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *