فعالیت تیم 6نفره جراحی برای درمان مصدوم حادثه اسیدپاشی اصفهان

19:45 - 28 مهر 1393
کد خبر: ۱۱۹۴۱
دسته بندی: جامعه ، عمومی
خبرگزاری میزان: رئیس بیمارستان سوانح سوختگی شهید مطهری گفت: تمام مراحل درمانی لازم برای فردی که به دلیل اسید پاشی در اصفهان مصدوم شده و در این بیمارستان بستری است، توسط تیم جراحی 6 نفره در حال انجام است.

: رئیس بیمارستان سوانح سوختگی شهید مطهری گفت: تمام مراحل درمانی لازم برای فردی که به دلیل اسید پاشی در اصفهان مصدوم شده و در این بیمارستان بستری است، توسط تیم جراحی 6 نفره در حال انجام است.

به گزارش ، کامران آقاخانی، درباره تشریح روند درمان فردی که به دلیل اسید پاشی در اصفهان مصدوم شده و هم اکنون در این بیمارستان بستری است، اظهار کرد: اقدامات اولیه برای این بیمار انجام شده و از آنجا که سوختگی با اسید از نوع درجه سه و عمیق است، باید تیمی متشکل از گروه های مختلف درمانی وی را تحت نظر داشته باشند.

وی در ادامه افزود: در حال حاضر تیمی متشکل از 6 جراح و سه روانپزشک وضعیت بیمار را بررسی کرده و چون این دست از بیماران به عنوان بیماران خاص تلقی می شوند به صورت ویژه نیز پروسه درمانی وی در حال اجرا و تحت نظر است.

رئیس بیمارستان سوانح سوختگی شهید مطهری با اشاره به اینکه، در حال حاضر بیمار مذکور در وضعیتی به سر می برد که تمام مراحل درمانی لازم برای وی در حال انجام است، افزود: متاسفانه این بیمار آسیب بسیار جدی از ناحیه صورت و چشم به دلیل مواجهه با اسید دیده و در خصوص وضعیت بینایی چشم های وی باید منتظر اظهارنظر متخصصان چشم پزشکی باشیم.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *