رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

راه‌اندازی مراکز تخصصی آب درمانی در مدارس استثنایی

15:53 - 28 مهر 1393
کد خبر: ۱۱۹۱۱
دسته بندی: جامعه ، عمومی
خبرگزاری میزان: مدیر آموزش و پرورش استثنایی شهر تهران گفت: به زودی مرکز تخصصی آب درمانی را در برخی از مدارس ویژه معلولان جسمی و حرکتی راه اندازی خواهیم کرد.

: مدیر آموزش و پرورش استثنایی شهر تهران گفت: به زودی مرکز تخصصی آب درمانی را در برخی از مدارس ویژه معلولان جسمی و حرکتی راه اندازی خواهیم کرد.

وجیه‌الله پرویزی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی میزان از فعالیت65 مدرسه استثنایی در شهر تهران خبر داد و افزود: در تهران 56 مرکز دولتی آموزش استثنایی در حال آموزش به دانش آموزان است که با هدف آموزش به هفت گروه از دانش‌آموزان استثنایی، ناشنوا، نابینایان، کم توان ذهنی، معلول جسمی حرکتی، چند معلولیتی، اختلالات رفتاری و اختلالات یادگیری فعالیت کنند.

وی ادامه داد: علاوه بر این 9 مرکز غیر دولتی خدمات آموزشی و تربیتی را به دانش‌آموزان استثنایی ارائه می دهد.

مدیر آموزش و پرورش استثنایی شهر تهران در رابطه اینکه بیشترین تعداد دانش‌آموزان استثنایی کشور در کدامیک از مدارس مربوط به این قشر از دانش آموزان در حال تحصیل هستند، اظهار کرد: بیشترین جمعیت دانش‌آموزی در مدرسه دخترانه رجائیه کم توان ذهنی در منطقه 15 مشغول به آموزش و فراگیری علوم هستند.

پرویزی با بیان این مطلب که این مرکز آموزشی در حال حاضر بالاترین تعداد دانش‌آموزانی که در یک مدرسه استثنایی تحصیل می‌کنند، را به خود اختصاص داده است، افزود: 400 دانش‌آموز در این مدرسه استثنایی دخترانه کم توان ذهنی درس می‌خوانند.

وی درخاتمه با اذعان به این مطلب که مدارس استثنایی با توجه به مشکلات جسمی- حرکتی و ذهنی که دانش آموزان آنها دارند باید از امکانات مناسب واستاندارد برخوردار باشند، بیان کرد: به زودی مرکز تخصصی آب درمانی را در برخی از مدارس ویژه معلولان جسمی و حرکتی راه اندازی خواهیم کرد.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *