رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

مشارکت ایران در پنجاهمین نمایشگاه بین‌المللی سیال فرانسه

14:21 - 28 مهر 1393
کد خبر: ۱۱۸۹۲
دسته بندی: اقتصاد ، عمومی
خبرگزاری میزان: پنجاهمین نمایشگاه بین المللی سیال فرانسه در زمینه مواد غذایی در فضایی به مساحت 260 هزار متر مربع با حضور 6 هزار و 300 تولید کننده افتتاح شد.

: پنجاهمین نمایشگاه بین المللی سیال فرانسه در زمینه مواد غذایی در فضایی به مساحت 260 هزار متر مربع با حضور 6 هزار و 300 تولید کننده افتتاح شد.

به گزارش میزان، نمایشگاه سیال فرانسه از معتبر‌ترین نمایشگاه‌های اروپایی در زمینه مواد غذایی است که با مشارکت پاویون جمهوری اسلامی ایران گشایش یافت.

85درصد کشورهای خارجی از سراسر جهان در این نمایشگاه حضور دارند و پیش بینی می‌شود بیش از 150 هزار نفر بازدید کننده داشته باشد.

این نمایشگاه در روز یکشنبه مورخ 27 مهر ماه امسال برابر با 19 اکتبر 2014 در محل نمایشگاههای پاریس افتتاح گردید و در این نمایشگاه 15 شرکت از بهترین صادرکنندگان نمونه در زمینه انواع خشکبارشامل پسته , بادام , خرما , کشمش , انجیر و دیگر محصولاتی از قبیل زعفران و زرشکو همچنین انواع نوشیدنی , در فضایی به مساحت 350 متر مربع در سالن اصلی نمایشگاه مشارکت کرده اند.

بنا براین گزارش، سفیر جمهوری اسلامی ایران به همراه مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاههای بین المللی جمهوری اسلامی ایران و رایزن اقتصادی سفارت ایران در پاریس پس مراسم رسمی افتتاحیه از پاویون ایران بازدید بعمل آوردند و از نزدیک با تولیدکنندگان و صادرکنندگان مذاکره کرده اند.

قابل ذکر است : این نمایشگاه تا اول آبان ماه برابر با 23 اکتبر به کار خود ادامه خواهد داد.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *