رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

سالهاست در حوزه اینترنت سرمایه‌گذاری نشده است/ نیاز به چهار هزار میلیارد تومان هزینه

18:10 - 25 تير 1393
کد خبر: ۱۱۸۹
دسته بندی: اقتصاد ، عمومی
خبرگزاری میزان: وزیر ارتباطات گفت: باور کنید سالهاست برای زیرساخت امور حوزه اینترنت سرمایه‌گذاری نشده است و ما در این 10 ماه گذشته پروژه‌هایی طراحی کرده‌ایم که باید حدود چهار هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری کنیم.

: وزیر ارتباطات گفت: باور کنید سالهاست برای زیرساخت امور حوزه اینترنت سرمایه‌گذاری نشده است و ما در این 10 ماه گذشته پروژه‌هایی طراحی کرده‌ایم که باید حدود چهار هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری کنیم.

به گزارش میزان، محمود واعظی اعلام کرد: با توجه به اینکه نظرات مختلفی را در ارتباط با اختلالUDP (مخفف User Datagram Protocol به معنی پروتکل کنترل انتقال، یک پروتکل ارتباطی اصلی مورد استفاده در شبکه اینترنت) در هفته‌های گذشته خواندم برای آگاه شدن از اشکال و مرتفع کردن آن با برخی کاربران ارتباط برقرار شد و در نتیجه در روز دوشنبه، 93/04/23 همکاران من با تعدادی از اعضای صفحه اجتماعی کلوب که مشکلات حوزه game و بازیهای آنلاین را یادداشت کرده بودند، جلسه‌ای برگزار و اشکال و اختلال در این بازی‌ها را بررسی کردند.

وی ادامه داد: همکاران اینجانب قول داده‌اند که مشکلاتی مربوط به حوزه game است را برطرف کنند. همواره از پیشنهادات شما برای بهبود وضعیت استقبال می کنیم. البته همه نظرات شما در ارتباط با سرعت اینترنت را می‌خوانم. باور کنید سالهاست برای زیرساخت این امور سرمایه گذاری نشده است و ما در این ده ماه گذشته پروژه‌هایی طراحی کرده‌ایم که باید حدود چهار هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری کنیم. امیدوارم در سال 94 وضع اینترنت بهتر شود تا کمتر شرمنده مردم عزیزمان بشویم.

گفتنی است، محمود واعظی پیش از این نیز بارها به انتقاد از وضعیت اینترنت کشور پرداخته و اعلام کرده است که برای حل این مشکلات و دسترسی به اینترنت با کیفیت تر کاربران باید 18 تا 24 ماه صبر کنند.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *