اجرای حکم اعدام شیخ نمر نظام تروریست پرور آل سعود را به فروپاشی می‌کشاند

13:46 - 28 مهر 1393
کد خبر: ۱۱۸۸۵
خبرگزاری میزان: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در پی صدور حکم اعدام آیت‌الله شیخ النمر، از علمای مبارز و شیعه عربستان سعودی با صدور بیانیۀ ا صدور حکم اعدام این عالم را ظالمانه و کاملاً سیاسی و غیر قانونی دانست.

: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در پی صدور حکم اعدام آیت‌الله شیخ النمر، از علمای مبارز و شیعه عربستان سعودی با صدور بیانیۀ صدور حکم اعدام این عالم را ظالمانه و کاملاً سیاسی و غیر قانونی دانست.

به گزارش پروه سیاسی ، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در پی صدور حکم اعدام آیت‌الله شیخ النمر، از علمای مبارز و شیعه عربستان سعودی با صدور بیانیۀ ا صدور حکم اعدام این عالم را ظالمانه و کاملاً سیاسی و غیر قانونی دانست و بشدت آن را محکوم و اجرای آن را باعث فروپاشی نظام ظالمانه و تروریست پرور آل سعود در عربستان دانست.

به گزارش میزان، این بیانیه بدین شرح است:

«دست‌های ناپاک تروریست پرور آل سعود که در سال های گذشته هم به خون زائران بیت الله الحرام و مسلمانان خود و سایر زائران آغشته است، بار دیگر عالم کشی را به اربابان جور و ستم و جنایت، آمریکا و رژیم صهیونیستی هدیه و پیش کش می‌کنند.


حکم اعدام این روحانی مبارز و مظلوم برای همه‌ی شیعیان و مسلمانان آزاده موجب تأثر و تأسف شدید است. روحانی که بدون هیچ گناهی از سوی حکام کشور عربستان محکوم به اشد مجازات شده است.

اینک ناله مصیبت و فغان تاریخ و فریاد تظلم خواهی و "هیهات مناالذله" حق طلبان و حقیقت جویان عالم در صدور حکم اعدام ظالمانه رژیم ناپاک و خائن آل سعودی، درباره عالم بزرگ اسلامی و رهبر شیعیان عربستان آیت‌الله نمر به گوش می رسد و مجامع بی تعصب حقوق بشر که از جنایات تبعیض نژادی در اسرائیل، آمریکا، انگلیس و کشتار مسلمانان بی گناه و بی پناه در فلسطین اشغالی، سوریه و عراق و افغانستان و غیره حمایت می کنند؛ چرا و چگونه در دفاع از حقوق مسلمین دم فروبستند و چشم بر هم گذاشتند؟ آیا نه این است که منافع نامشروع و زیاده خواهانه آنان، این گونه اقتضاء می کند؟ و سردمداران دروغین حقوق بشر بایستی به این سوالات پاسخ دهند.


تاریخ و وجدان های آگاه و دیدگان بیدار تاریخ حتماً به این سؤالات در طول تاریخ پاسخ خواهند داد و ظلم ظالمان و جور جائران را در دفتر سفید خود ثبت و ضبط خواهند کرد.


امروز فریاد «وامصیبتا» و «یاللمسلمین» تاریخ و طنین فریاد «هل من ناصر ینصرنی» حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) در ظهر عاشورا و صدای خشم و نفرت و انزجار مسلمین جهان در اعتراض به این حکم ظالمانه و نامشروع به گوش می رسد.


جرم بزرگ شیخ نمر به عنوان نمادی بزرگ و مصلحی شجاع، روحانی مجاهد و مبارز و عالمی متقی در برابر ظلم کفر گونۀ نظام سلطه و استکبار و خفقان رژیم تروریست پرور آل سعود فقط تظلم خواهی مظلوم از ظالم جور پرور است.


ناگفته پیداست که حکم دادگاه عربستان با آزادی های سیاسی افراد و حقوق بشر و حقوق اقلیت ها در تناقض کامل است و زمینه‌ساز دامن زدن به اختلافات فرقه ای در دنیای اسلام خواهد شد و پس از آتشی که آل سعود به پا کرد، آرام نگه داشتن دوست‌داران این روحانی عظیم‌الشأن نیز بسیار سخت و مشکل خواهد بود.


شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در پایان عنوان کرد: خواست صریح و شفاف مسلمانان جهان از دولت و دستگاه قضایی عربستان سعودی این است که هرچه سریعتر نسبت به آزادی آیت‌الله شیخ نمر اقدام کرده و به تبعیض و ارعاب برنامه ریزی شده علیه مخالفان خود پایان دهند.


عربستان سعودی نیز بایستی بداند که با اجرای این حکم ،ضمن مواجه شدن با کوهی از امواج کوبندۀ خشم و نفرت و انزجار تمامی مسلمانان جهان اعم از شیعه و اهل تسنن، مردم عربستان نیز با اینگونه احکام دست از مبارزه خود برنخواهد داشته و آل سعود با پرداخت هزینۀ گزاف و خارج از تصور، باید جهان اسلام را مقابل خود ببیند.»


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *