برگزاری نشست "نقش رهبران دینی در پیشگیری از خشونت علیه کودکان"

13:22 - 28 مهر 1393
کد خبر: ۱۱۸۸۳
دسته بندی: حقوق و قضا ، عمومی
خبرگزاری میزان: دبیر ملی مرجع کنوانسیون حقوق کودک وزارت دادگستری از برگزاری نشست تخصصی "نقش رهبران دینی در پیشگیری از خشونت علیه کودکان " خبرداد.

: دبیر ملی مرجع کنوانسیون حقوق کودک وزارت دادگستری از برگزاری نشست تخصصی "نقش رهبران دینی در پیشگیری از خشونت علیه کودکان " خبرداد.


مظفر الوندی درگفت و گو با خبرنگار حقوقی میزان بیان کرد: این نشست با حضور اساتید دانشگاه، نمایندگان ادیان رسمی کشور، محققین و کارشناسان نهادها، دستگاه های ذیربط و نمایندگان نهادهای مردمی در حوزه کودکان روز 30 مهرماه در هتل سیمرغ تهران برگزار می شود.

وی گفت: در تیرماه امسال اولین نشست با عنوان" تبعیض" برگزار و اساتید و صاحب نظران در قالب مقالات و سخنرانی ها و جلسات پرسش و پاسخ بر محور تبعیض بحث و بررسی کردند.

دبیر ملی مرجع کنوانسیون حقوق کودک وزارت دادگستری همچنین اضافه کرد: در ماه های آبان و آذر نیز دو نشست تکمیلی با موضوع "ازدواج زود هنگام و اجباری" و "خشونت جنسی " نیز برگزار خواهد شد.

الوندی در ادامه افزود: این نشست دومین مرحله از نشست تخصصی مذکور است که با همکاری دفتر یونیسف در تهران و برخی از مرکز دانشگاهی و با مدیریت مرجع ملی کنوانسیون حقوق کودک وزارت دادگستری اجرا می شود.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *