تلاش دشمنان برای ایجاد نا امنی در مناطق مرزی ایران شکست خورده است

12:39 - 28 مهر 1393
کد خبر: ۱۱۸۷۱
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
خبرگزاری میزان: فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سرمایه گذاری کلان دشمنان فرامنطقه ای را برای ایجاد ناامنی در مناطق مرزی، شکست خورده و نافرجام دانست.

: فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سرمایه گذاری کلان دشمنان فرامنطقه ای را برای ایجاد ناامنی در مناطق مرزی، شکست خورده و نافرجام دانست.

به گزارش خبرنگار سیاسی میزان، سردار سرلشکر محمدعلی جعفری در حاشیه همایش فرماندهان نیروی زمینی سپاه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شهید شوشتری و یارانش خودشان را برای برقراری وحدت میان شیعیان و اهل تسنن در مناطق جنوب شرق کشور فدا کردند.

وی افزود: این فرماندهان شبانه روز در این چارچوب تلاش می کردند و در این راه جانشان را تقدیم کردند.

سردار جعفری گفت: مهمترین مسئله ای که در داخل کشور در مناطقی مانند جنوب شرق یا کردستان داریم موضوع وحدت میان شیعیان،‌ اهل تسنن و همه اقوام است و چون مسئله اساسی در این مقطع حساس همین موضوع است، شهید شوشتری نیز این مسئله را به خوبی درک کرده بود و تا پای جان برای پیشبرد این هدف ایستاد.

وی در پاسخ به پرسشی درباره اقدامات شهید شوشتری برای ایجاد امنیت در مناطق مرزی با استفاده از ظرفیت قبایل ادامه داد: این بزرگترین اقدام راهبردی، کلیدی و محوری شهید شوشتری در مرزهای جنوب شرق بود که به مردم اطمینان و اعتماد کرد و امنیت را به آنان سپرد.

سردار جعفری تصریح کرد: این حرکت موجب محبوبیت شدید شهید شوشتری در میان قبایل و مردم در منطقه شد.

وی با اشاره به حادثه تروریستی ناکام در یکی از پاسگاه‌ها در حدود یک ماه پیش اضافه کرد: همین بومیان منطقه و بسیجیان بلوچ ثابت کردند که بهترین مدافع مرزهای جمهوری اسلامی هستند و این پیروزیها ناشی از همین راهبرد و نگاه شهید شوشتری است که در عمل اثبات شد.

فرمانده کل سپاه گفت: خدا را برای امنیت در مناطق جنوب شرق کشور شکر می کنیم که با وجود این همه سرمایه گذاری دشمنان فرامنطقه ای ما اعم از آمریکایی ها، صهیونیست ها و برخی دشمنان منطقه ای و برغم برنامه ریزی زیاد آنان، امنیت در مرزهای ما برقرار است.

سردار جعفری خاطر نشان کرد: با واگذاری امنیت به مردم، اکنون امنیت بسیار خوبی در مناطق مرزی بویژه جنوب شرق کشور برقرار است.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *