ورود آسان هکرها به اطلاعات کاملا شخصی از طریق لاین و تلگرام + فیلم توضیحات کارشناس

11:49 - 17 دی 1394
کد خبر: ۱۱۸۶۸۹
کارشناس فضای مجازی با بیان اینکه امواج تلفن همراه بر روی کلیه‌ها، مثانه و مفز آثار زیانباری دارد، گفت: شبکه‌های اجتماعی آسیبهای جبران ناپذیری را متوجه خانواده کرده است از آن جمله سوء استفاده از تصاویر افراد که در دنیای مجازی منتشر می‌شود.

به ، روح الله مومنی نسب، کارشناس فضای مجازی درباره به خطر افتادن جان انسان توسط تلفن همراه که دیشب در شبکه خبر به صورت زنده پخش شد، اظهار کرد: بحث سلامتی موضوعی است که نباید به راحتی از کنار آن گذشت زیرا تلفن همراه امواجی دارد که می تواند برای اعضای بدنی که اندوخته آبی دارند خطرساز باشند از جمله موبایل بر روی کلیه ها، مثانه و مفز آثار زیانباری دارند.

برای دیدن فیلم اینجا کلیک کنید

وی در ادامه افزود: شبکه‌های اجتماعی آسیب‌های جبران ناپذیری را متوجه خانواده کرده است از آن جمله سوء استفاده از تصاویر افراد که در دنیای مجازی منتشر شده و بنیان خانواده را با آسیب جدی روبرو کرده است.

مومنی نسب تصریح کرد: نرم افزارهایی که ما آنها را تحت عنوان فری (free) می شناسیم به معنی رایگان نیست بلکه این دسته از نرم افزارها در مقابل اجازه دسترسی آسان به برنامه اطلاعات شخصی فرد را به سرقت می برند، معمولا در دنیا از این دسته از برنامه ها استقبالی نمی شود اما ایرانی‌ها بیشترین استقبال را کرده اند زیرا آنها از تبعات این دسته از برنامه ها بی‌خبرند.

وی یادآور شد: این دسته از برنامه بعد از نصب از فرد اجازه می گیرند تا در هر زمان، مکان و هر شرایط بتوانند بدون اجازه افراد از دوربین گوشی تان به نفع خود استفاده کنند و هر زمان که خواستند بدون اجازه از اشخاص فضای اطرافتان را شنود کنند و حتی بدون اجازه شما به فایل های شخصیت تان یعنی فیلم ها و عکس های شخصیت تان دسترسی داشته باشند، که این موضوع بسیار خطرناک و منشاء بسیاری از کلاهبرداری ها بوده است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *