آل‌سعود با صدور حکم اعدام شیخ نمر چالشی عمیق در پیش خواهد داشت

11:20 - 28 مهر 1393
کد خبر: ۱۱۸۴۲
خبرگزاری میزان: جامعه اسلامی مهندسین طی بیانیه‌ای صدور حکم اعدام شیخ نمر توسط حکام عربستان سعودی را محکوم کرد.

: جامعه اسلامی مهندسین طی بیانیه‌ای صدور حکم اعدام شیخ نمر توسط حکام عربستان سعودی را محکوم کرد.

به گزارش گروه سیاسی ، جامعه اسلامی مهندسین در بیانیه‌ای، صدور حکم اعدام شیخ نمر را توسط آل سعود محکوم کرد و از دستگاه دیپلماسی کشور به خصوص وزارت امور خارجه خواست تا تمامی مساعی خود را برای جلوگیری از چنین اقدام بکار گیرد.

متن کامل این بیانیه بدین شرح زیر است:

«مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَىٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُوَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

بار دیگر و در آستانه ماه عزای سید و سالار شهیدان و سرور آزادگان جهان، حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام، دست ناپاک اخلاف بنی امیه از آستین بیرون آمد و عالمی از مجاهدان فی سبیل الله و از شیعیان اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام را محکوم به اعدام نمود.

امروز همه آزاد مردان و آزاد زنان جهان می دانند که حکم ظالمانه رژیم آل سعود علیه شیخ نمر، حکمی علیه آزادی و آزادگی است . حکمی علیه مکتب تشیع و عدالت خواهی است.امروز آنانکه سهیم در بوجود آوردن و توسعه گروهک های وحشی، تکفیری و تروریستی همچون القاعده و داعش هستند و آبروی اسلام را با فتاوی مضحک و نامشروعی همچون جهاد نکاح در سراسر جهان می برند می خواهند خود را شریک در خون عالمی مجاهد از تبار شیعه کنند. اما زهی خیال باطل که این بار نه فقط جهان تشیع بلکه آزادی خواهان عالم علیه آنها اجماع خواهند کرد.

صدور حکم ظالمانه اعدام علیه این عالم حق طلب، آل سعود را به چالشی عمیق خواهد کشید و مژده پایان دیکتاتوری حاکمان وهابی را به مسلمانان جهان خواهد داد.

حاکمان عربستان می پندارند که با سرکوب و اعدام عالمانی چون شیخ نمر می توانند تفکر علوی شیعه را که همانا اسلام ناب محمدی (ص) در پرتو هدایت اهل بیت (ع) است، حذف کنند. اما واقعه عاشورا در تاریخ تشیع نشان داد که هر خونی که در راه اسلام ناب برزمین ریخته شود پایه‌های اسلام اموی، اسلام وهابی ،و اسلام تکفیری را سست و متزلزل خواهد نمود و در نهایت به دست مصلح آخر الزمان، مهدی موعود (عجل الله تعالی فرجه الشریف) بساط اسلام دروغین از سراسر جهان برچیده خواهد شد.

جامعه اسلامی مهندسین ضمن محکوم نمودن این حکم ظالمانه، به حاکمان سعودی درخصوص عواقب این تصمیم نابخردانه هشدار داده و عالم اسلام و علی الخصوص مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه ایران اسلامی را به ابراز مخالفت با این حرکت خلاف وحدت، دعوت نموده و از دستگاه دیپلماسی کشور بخصوص وزارت امور خارجه می خواهد تا تمامی مساعی خود را برای جلوگیری از چنین اقدام ددمنشانه ای انجام دهند.

والسلام علی من اتبع الهدی
جامعه اسلامی مهندسین»


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *