تجاوز 11 مرد به دختر 9 ساله در بادغیس "افغانستان"

18:50 - 16 دی 1394
کد خبر: ۱۱۸۳۶۸
خبرگزاری میزان - یک نماینده شورای ولایتی بادغیس افغانستان از تجاوز به یک دختر ۹ ساله در فرمانداری «جوند» این ولایت توسط 11 مرد خبر داد.
تجاوز 11 مرد به دختر 9 ساله در بادغیس به گزارش گروه فضای مجازی ، یک نماینده شورای ولایتی خبر داد که 11 مرد از جمله 4 پلیس، دختر 9 ساله‌ای را در ولایت بادغیس ربوده و سپس به وی تجاوز کرده‌اند.
 
بر اساس اظهارات این نمایندهه مردم دختر نه ساله بنام «عیدی ماه» که ساکن منطقه «جلای» فرمانداری «جوند» می‌باشد توسط یازده نفر که شامل چهار پلیس و هفت شبه نظامی بودند، از روستای «قال سیاه» این فرمانداری ربوده شده و سپس بفروش می‌رسانند.
 
«محمد فرید اخی زی» عضو شورای ولایتی بادغیس در این خصوص گفت: بعد از ربودن این دختر در ازای دریافت 150 راس گوسفند و 100 هزار افغانی وی به عقد فردی به نام «نور حسن» 25 ساله ساکن «جلای» این فرمانداری می‌شود.
 
اخی زی مدعی است که به این دختر تجاوز شده است، اما تا کنون در خصوص جزئیات آن اطلاعاتی را ارائه نکرده است.
 
این نماینده مردم «جوند» در شورای ولایتی افزود: تا کنون چنین اتفاقی در این منطقه رخ نداده است.
 
در همین حال فرمانده پلیس امنیتی ولایت بادغیس ادعای این عضو شورای ولایتی مبنی بر آدم ربایی و تجاوز از سوی افراد یاد شده را رد کرد و افزود: بر اساس ادعای اولیای این دختر دو مأمور پلیس در رابطه با این پرونده بازداشت شده و مورد تحقیق و بررسی در فرماندهی امنیتی «جوند» قرار گرفته‌اند.
 
«عبدالرووف تاج» گفت: بر اساس بازپرسی‌هایی که از آنها صورت گرفته این دختر پانزده ساله بوده و به خواست خود از خانه خارج شده است.
 
فرمانده امنیتی بادغیس افزود: در صورت اثبات جرم، مأموران یاد شده در اسرع وقت به مرکز «قلعه نو» انتقال داده خواهند شد.
 
با این حال والدین این دختر نه ساله در این خصوص اعلام کردند که این افراد دخترشان را به زور ربوده و بر همین اساس خواستار رسیدگی به این پرونده شدند.
 
پیام آفتاب با انتشار این خبر نوشت: با این حال مسوولان ریاست امور زنان ولایت بادغیس از وقوع این رخداد اظهار بی‌اطلاعی کرده و گفته‌اند که تا کنون گزارشی در این خصوص دریافت نکرده‌اند.
 
/انتهای پیام/
: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *