شهادت شیخ نمر نقطه عطفی در اثبات مظلومیت و حقانیت جهان اسلام خواهد بود

11:38 - 16 دی 1394
کد خبر: ۱۱۸۳۴۱
دسته بندی: مجله حقوقی ، عمومی
رئیس شورای قضایی خراسان رضوی تاکید کرد:فریاد رسای امت اسلام در سراسر جهان گوش ظالمان را کر خواهد کرد و موجبات زوال و فروپاشی حکومت جهانخواران و ایادی آنها را فراهم می کند.
به گزارش به نقل از روابط عمومی دادگستری استان خراسان رضوی، رئیس شورای قضایی خراسان رضوی در جمع مسئولان رسانه ملی در استان با محکوم کردن جنایت رژیم آل سعود در به شهادت رساندن رهبر شیعیان عربستان ، این واقعه را نقطه عطفی در اثبات مظلومیت و حقانیت جهان اسلام و شیعیان دانست.

حجت الاسلام والمسلمین مظفری که در دیدار با جمعی از مدیران و برنامه سازان صدا و سیمای مرکز خراسان رضوی سخن می گفت با اشاره به جنایات آل سعود ، شهادت شیخ باقر نمر رهبر شیعیان مظلوم عربستان را ظلم بزرگی در حق مسلمانان دانست و افزود: هرچند با توجه به خباثت فرقه ضاله وهابیت انجام چنین جنایاتی توسط این رژیم دور از انتظار نیست کما اینکه در جریان فاجعه منا شاهد چنین رفتارهای غیر انسانی آنها بودیم . وی گفت: ظلمی که در جریان به شهادت رساندن شیخ نمر صورت گرفت آنقدر بزرگ بود که حتی صدای برخی متحدان این رژیم را در اروپا و امریکا هم درآورد. 

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی با اشاره به دستورات دین مبین اسلام و سیره عملی ائمه معصومین (علیهم الاسلام) تمام مسلمین جهان باید این اقدامات ضد بشری و غیرانسانی را محکوم کنند و قاطعانه و شفاف علیه این جنایات موضع بگیرند. وی شهادت شیخ نمر را نقطه عطفی در آشکار شدن حقانیت جهان اسلام و شیعیان مظلوم دانست و افزود: فریاد رسای امت اسلام در سراسر جهان گوش ظالمان را کر خواهد کرد و موجبات زوال و فروپاشی حکومت جهانخواران و ایادی آنها را فراهم می کند. 

مظفری با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) در خصوص تحولات جهانی و منطقه ای افزود: روند بیداری اسلامی که از مدتها پیش و به تأسی از انقلاب شکوهمند اسلامی ایران آغاز شده همچنان ادامه دارد و اینگونه جنایات مزدوران نظام سلطه نمی تواند هیچگونه خللی در آن وارد کند بلکه خون عزیزانی همچون شهیدان مدافع حرم و شیخ نمر ها این نهال را آبیاری و مستحکم می کند.





ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *