رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

عامل اسید پاشی در اصفهان تا چند روز دیگر دستگیر می‌شود/ افزایش تعداد نیروهای محسوس و نامحسوس پلیس در سطح شهر

10:47 - 28 مهر 1393
کد خبر: ۱۱۸۳۱
دسته بندی: جامعه ، عمومی
خبرگزاری میزان: جانشین فرمانده انتظامی اصفهان با اشاره به افزایش تعداد نیروهای محسوس و نامحسوس پلیس در سطح شهر گفت: فرد اسید پاش به زنان و دختران در اصفهان تا چند روز آینده دستگیر خواهد شد.

: جانشین فرمانده انتظامی اصفهان با تاکید بر این که نیروی انتظامی فعالیت های پیدا و پنهان خود را به منظور مقابله با هر موضوع مشکوکی تشدید کرده است، گفت: فرد اسید پاش به زنان و دختران در اصفهان تا چند روز آینده دستگیر خواهد شد تمام اسیدپاشی ها توسط یک نفر با شخصیت ضد اجتماعی و دارای اختلالات روانی صورت پذیرفته و انگیزه دیگری در میان نبوده است.

سرهنگ حسین زاده در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی میزان، اظهار کرد: در حال حاضر این موضوع را در حال بررسی و پیگیری است. بنابراین از ارائه هر گونه اطلاعاتی که منجر به ایجاد خلل در روند تحقیقات شود، خودداری می کنیم.

مسئول مستقیم پرونده اسید پاشی به زنان اصفهان افزود: تمام اسید پاشی ها یک خشونت کور توسط فردی با اختلالات روانی و شخصیت ضد اجتماعی صورت گرفته که تا چند روز آینده دستگیر خواهد شد.هیچ انگیزه ای جز اختلال شخصیتی برای انجام این اقدام توسط مجرم وجود ندارد.

سرهنگ حسین زاده ادامه داد: تمامی افرادی که مورد حمله قرار گرفته اند جوان و در گروه سنی 23 تا 35 سال بوده اند. اما از نظر ویژگی های فرهنگی و اجتماعی هیچ اشتراکی نداشته اند.

وی تاکید کرد: برخی رسانه های بیگانه و شبکه های اجتماعی مجازی به این موضوع بیش از واقعیت موجود بال و پر داده اند. فرمانده نیروی انتظامی اصفهان نیز با انجام مصاحبه ای به نمایش اغراق آمیز این موضوع توسط رسانه های بیگانه تاکید کردند.

مسئول مستقیم پرونده اسید پاشی به زنان در اصفهان با اشاره به افزایش تعداد نیروهای محسوس و نامحسوس پلیس در سطح شهر عنوان کرد: ما فعالیت های پنهان و آشکار خود را تشدید کرده ایم. بنده خود در حال حاضر به گشت زنی در سطح شهر و رصد وضعیت مشغول هستم.

سرهنگ حسین زاده در پایان تاکید کرد: همکاران ما هر وضعیت مشکوک که ممکن است منجر به نگرانی خاطر شهروندان شود را بررسی و متوقف می کنند.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *