نشست زنان و توازن مشارکت های اقتصادی و استراتژی های جمعیتی برگزار شد

10:29 - 28 مهر 1393
کد خبر: ۱۱۸۲۳
دسته بندی: سیاست ، عمومی
خبرگزاری میزان: با حضور الهام امین زاده معاون حقوقی ریئیس جمهور نشست زنان و توازن، مشارکت های اقتصادی و استراتژی های جمعیتی در سازمان فرهنگ و ارتباطات میان ایران و چین آغاز شد.

 با حضور الهام امین زاده معاون حقوقی رئیس جمهور نشست زنان و توازن، مشارکت های اقتصادی و استراتژی های جمعیتی در سازمان فرهنگ و ارتباطات میان ایران و چین آغاز شد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ، نشست زنان و توازن، مشارکت های اقتصادی و استراتژی های جمعیتی به همت سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی با حضور مسئولان و فعالان حوزه زنان و خانواده ایران و چین صبح امروز در حسینه الزهرای این سازمان برگزار شد.

در این نشست ابراهیمی ترکمان رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، الهام امین زاده معاون حقوقی رئیس جمهور، لاله افتخاری نماینده مردم شورای اسلامی، صدیقه حجازی مدیرکل زنان و خانواده سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، یوهانگ کوئی معاون سازمان زنان چین و جمعی از فعالان حوزه زنان و خانواده کشورمان و همچنین کشور چین حضور دارند.

براساس این گزارش قرار است در نشست مشترک زنان و توازن مشارکت های اقتصادی و استراتژی جمعیتی میان ایران و چین درباره مباحثی همچون خانواده و نقش های تربیتی و زنان استراتژی های جمعیتی، زنان و خانواده و اشتغال، زنان مدیریت مصرف و تولید پایدار، زنان و حفظ فرهنگ ملل در فرایند جهانی شدن بحث و بررسی صورت گیرد.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *