رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

جمهوری اسلامی ایران امروز برفراز قله امنیت قرار دارد/ لزوم گردش صحیح اطلاعات در کشور

19:34 - 27 مهر 1393
کد خبر: ۱۱۸۰۱
دسته بندی: سیاست ، عمومی
حجت‌الاسلام و المسلمین پورمحمدی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران امروز برفراز قله امنیت قرار دارد، گفت: حتی دشمنان نظام اسلامی به موفقیت ایران اسلامی در عرصه امنیت پایدار اعتراف کرده‌اند که بخش قابل توجهی از این موفقیت‌ها مرهون مجاهدت‌های خاموش سربازان گمنام امام زمان (عج) است.

:حجت‌الاسلام و المسلمین پورمحمدی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران امروز برفراز قله امنیت قرار دارد، گفت: حتی دشمنان نظام اسلامی به موفقیت ایران اسلامی در عرصه امنیت پایدار اعتراف کرده‌اند که بخش قابل توجهی از این موفقیت‌ها مرهون مجاهدت‌های خاموش سربازان گمنام امام زمان (عج) است.


به گزارش ، حجت الاسلام والمسلمین "مصطفی پورمحمدی" وزیر دادگستری در همایش یک روزه به مناسبت سی امین سالگرد تاسیس وزارت اطلاعات در باشگاه میلاد استان البرز برگزار شد، گفت: امنیت زیرساخت توسعه در هر جامعه است و اختلالات امنیتی، نظم را بر هم می‌زند؛ باید بسترهای امنیت را در جامعه فراهم کرد.

وی گفت: در اوایل پیروزی انقلاب اسلامی با حوادث ضد امنیتی تلخی در کشور مواجه بودیم که بیشترین و پیچیده‌ترین طرح‌های ضد امنیتی علیه این توطئه‌ها صورت گرفته است.

وزیر دادگستری با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران امروز برفراز قله امنیت قرار دارد، گفت: حتی دشمنان نظام اسلامی به موفقیت ایران اسلامی در عرصه امنیت پایدار اعتراف کرده‌اند که بخش قابل توجهی از این موفقیت‌ها مرهون مجاهدت‌های خاموش سربازان گمنام امام زمان (عج) است.

وی خاطرنشان کرد: امروز به عنوان یک کشور مدعی در دنیا در عرصه امنیت حرف برای گفتن داریم.

پورمحمدی، مدیریت اصولی را از نکات محوری در بحث امنیت خواند و گفت: مدیران باید دارای دو خصیصه هوشمندی و قاطعیت باشند که این خصایص در امام (ره) بود بطوری که در تفکر بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، دشمن شناسی و اولویت شناسی را شاهد بودیم .

وزیر دادگستری تاکید کرد: این ظرفیت‌ها و توانایی‌ها در نظام جمهوری اسلامی است و در نظام ما توانایی و قابلیت برای عرصه‌های مختلف وجود دارد.

وزیر دادگستری، داشتن تخصص و تکنیک، اراده و تصمیم را سه عنصر اصلی برای مدیریت دانست و افزود: مدیران برای توسعه و پیشرفت کشور باید این سه عنصر اصلی را مد نظر قرار دهند.

وی با اشاره به اینکه سر ملت نباید کلاه گذاشت و پنهان‌کاری کرد، گفت: برای کسب اطلاعات باید گردش صحیح اطلاعات را داشته باشیم.

وزیر دادگستری با بیان اینکه اگر آمار اشتغال و رشد آن در کشور مطرح می‌شود، نباید ناراحت شد، افزود: اگر دولت مشکل را خودش بیان می‌کند باید برای رفع این مشکل با دولت همکاری کرد، اگر نظام را دوست داریم نباید بزرگنمایی و سیاه نمایی نشود.

وی وجود جاذبه های گردشگری و منابع طبیعی در البرز را انگیزه ای برای برانگیخته شدن حس طمع سودجویان خواند و اضافه کرد: در صورت بی توجهی به این امر مردم این استان حتی در تامین آب شرب نیز با مشکل مواجه می‌شوند.

پورمحمدی گفت: امروز به جای آنکه منابع طبیعی این استان آن را تبدیل به منطقه‌ای خوش آب و هوا کند این منطقه را به کلانشهری آلوده تبدیل کرده است.

وی از مدیران حاضر در این نشست خواست تا باری به هر جهت تصمیم نگیرند.

وزیر دادگستری از مدیران استان البرز خواست تا اجازه شهرک سازی و افزایش جمعیت مهاجر را در منطقه ندهند و با جمع آوری اطلاعات صحیح ،تخصصی و تصمیم و اراده قوی مانع از خیانت در حق آیندگان شوند.

وی گفت: کشوری که دارای موقعیت‌های ویژه بین المللی است باید عیوب داخلی آن را برطرف کرد.

گفتنی است؛ نمایشگاهی از دستاوردهای سی ساله وزارت اطلاعات و اداره کل اطلاعات استان البرز بصورت پوستر و عکس از عملیات‌های ضد جاسوسی، مبارزه با مواد مخدر، فضاهای مجازی، گروه‌های تروریستی و فرقه‌های نوظهور عرفانی در حاشیه این همایش به نمایش گذاشته شده بود.

نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج، استاندار البرز، مدیرکل اطلاعات استان از دیگر سخنرانان همایش یکروزه سی امین سالگرد تاسیس وزارت اطلاعات در استان البرز بودند.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *